U Click Me...I Click U Back

Saturday, May 30, 2009

Selamat Berhujung Minggu

salam semua,

entah le tak tahu le kenapa tetiba tak boleh tido, bangun kul 5.30 tadi lagik, perut pun tak berapa sedap, siap tido termimpi-mimpi kwn aku ngan murid-murid kat Ma Daerah, risau di hati tak dapat nak dipadam, selagi dorang tak balik la tuh.

anak-anak aku smua tgh nyenyak tido nih, aku sorang-sorang mengadap lappy, Mr Hubby pergi ke Johor, tapi dah on da way balik KL katanya.

dah tak de cite nak cite, SELAMAT BERHUJUNG MINGGU...!!!

2 comments:

E-Marlin said... Reply Comment

Selamat Berhujung Minggu jugak hehehe....

nolida76 said... Reply Comment

Hmm..berapa banyak blog daa...senyap2 je wat family blog. Memang patut wat, FP tu lambat nak buka...