Followers

U Click Me...I Click U Back

Tuesday, July 21, 2009

Melaksanakan yg 'wajib'..

salam semua,

hari ni aku melaksanakan pose ganti yang hanya tggl 3 hari saje lagi utk dihabiskan, hari ni rasa mcm terkejut sikit sbb rase mcm dh lama tak pose plak, teruk betulkan??

bukan apa tau, mujur jugak hari ni aku tak byk kelas, kiranya hari selasa ni jadual waktu aku byk free la, so dari pagi hingga pukul 11, aku lepak library tempat biasa aku lepak n buat keje yang patut. kat sini la jugak aku setelkan lesson note aku, P&P aku (slide power point), update keje2 tertangguh, kemas2 library, dh namanya cikgu PSS, so kena la bantu apa yang patutkan, that's why i prefer to stay at the library rather than lepaking at bilik guru, huhuhu. kalau tgok meja aku sndiri pun dh tak bekenan, hikhik.(faham2 la maksud aku yek, syhhhh)

byk lagi benda yang 'wajib' aku tak setelkan lagi ni, td aku diarahkan mengedarkan borang utk murid2 mendapatkan kad bacathon sempena sambutan jubli emas sek aku yg ke50, wah hebat yek SKGS dh 50 tahun dah, caya la, caiyok3!!!memandangkan ramai cikgu dh balik, so esok saje la aku terangkan dan edarkan, huhuhu.

perkara wajib lain ialah cuci gamba, td dh singgah kt kedai gamba, pastu aku cari le negatif gamba aku, dah tak de pulak, kompem aku simpan kt celah handbag aku yg lagi satu tuh, tak kose la aku berapa kali nak ambik gamba lainkan, as yg latest pun baru jek ambik tuh. actually gamba tu kerani aku nak 4keping, katanya utk borang keselamatan yg aku isi recently, whateverlah...

hmm...apa lagi yek, hah, nak tnjuk perkara 'wajib' kat hangpa semua, hehehe, mcm la ramai sangat dok baca blog akukan, smug je lebey, okeh, til then, see yaaaaaa....daaaaaa.....ngantuks ni, nak lena sat, huhuhu.(nak masak apa yek for berbuka today??? :-/)

p/s : gamba ni tak de kena mengena dgn segala stories di atas ye, dan abaikan rambut si kecik yg baru je bangun tido, harap maklum...

1 comment:

E-Marlin said... Reply Comment

Samalah dengan saya, tinggal lagi 2 ari nak ganti posa hehehe... Tak sangka cepat betul masa berlalu, tak lama lagi nak sambut bulan posa dan raya...