U Click Me...I Click U Back

Monday, August 10, 2009

La Dolce Amirah

salam semua,

Si Manis Amirah, huhuhu, aku suka sangat tajuk entry kali nih, hehehe.

ok2, aku nak cite sikit psl amirah, 9hb semalam genap lah amirah setahun 2bulan, wah dah beso yek, aku rasa baru jek besalin, saat nak melahirkan amirah pun masih ingat lagi, plg lama dalam labor compare to her sisters, adoiaiii.

actually amirah skang dah blh bejalan dengan stabil, cuma kekdg tu dia nmpk mcm kelam kabut sikit, so apalg, jatuh le, kdg2 tgok2 dh jatuh jek sbb dia jalan lorat sikit, hehehe.

lg 1, amirah dh faham apa yg aku ckp, such as aku swh dia ambik susu n baring, terus dia cari susu dia ats meja n baring dekat aku, then kalau aku swh dia ambik hp aku pun dia dh faham, cth hp aku letak kt meja yg dia blh capai, aku mntk dia ambikkan, cepat dia ambik n bg kt aku, serius, at first aku cuba jek test market, rupa2nya dia faham apa aku ckp, tahniah anakku, UMI ALWAYS LUV U!!!

skang ni jugak dia dh pandai mntk kita bwk dia kluar umah, esp bila dh pakaikan dia sandal o kasut kt dia, kompem dia gedik2 nak kua umah, if kita tak bwk, bunyi2 n make a cranky sound, huhuhu, sungguh cerdik ye.

hmm, skang ni tido pun dh lambat, habis dia tawaf satu umah, then dia letih, baru reti nak cari tilam, or else cari aku nak baring, kdg2 dia hempas jek bdn dia ats aku, adoiiaaiii, suka suki dia jek, heehehehe. okla tak mo cite panjang, enjoy my attachment, were taken yesterday morning, saat2 betapa seronoknya amirah apabila dpt kua just depan umah jek, huhuhu.

good nite and have a sweet dream...:-)




1 comment:

MaMa Anis said... Reply Comment

Ewah..title entry cam dlm tv seyyyy..ahahahahha...
cpt nyer tinggi dak amirah ni..siap leh capai nk bukak pintu keta..nk drive keta ala2 umi ek?? :p