Followers

U Click Me...I Click U Back

Friday, August 28, 2009

Semalam dan Hari ini...:-)

salam semua,

Yesterday...been busy one whole day, sebelum ke kelas di UKM aku siapkan segala keje2 umah yang tertangguh, so that aku tak le terkejar2 menyiapkan weekend nnti as dah ada planned ngan MR HUBBY n anak2 utk this coming weekend, hehehe.

hmm...semalam kelas kul 8.15mlm, so have to break our fast kat luar le, so kami gerak dr KL dlm kul6 cenggitu, so arrived bangi at about 7.15pm gitu, so dh awal2 decide nak makan nasik, so kami just terus pegi kedai tomyam, order air, lauk pauk, makan2 then terus gerak ke surau dlm UKM, selesa sbb surau tu beso then tak de sapa2 plak, so bebas sikit bwk anak2 main kt dlm tu sementara aku perform maghrib.

then terus gerak ke falkulti, masuk dewan kuliah, so sementara aku kuliah, MR HUBBY tggu aku kt foyer ngan anak2, kelas pun sejam setengah jek, so tarak hal nak jaga ank2 ku yg active itewww, hehehe.

habis kelas terus balik KL, sampai lebih kurang kul 11malam, terus tido, zzzz

today...aku ada kelas DR ANUAR, selalunya kelas ni jumaat kul6, tp sbb kami semua cuti sek, so mntk DR tukar time ke pagi, so tak le rushing kami nak berbuka posekan.

kelas suppose at 9am, tp DR ada meeting, so dia bgthu kami lewat sikit dlm kul 10 class will be started, so kami pun dh tak tahu nak wat apa, bosan tggu DR, kami pun pakat2 berposing ngan kamera kak azia, hehehe, hasilnya...



then habis class dlm kul 12 camtuh, kebetulan aku mmg berhasrat nak jumpa DR utk further discussion psl aku punya kertas project, alhamdulillah everything went smoothly, DR mntk aku cari model2 yg related dengan projek aku, then buat dlm 15 pages, send kt email dia.

lepas kelas aku terus gerak ke The Mall, tggu MR HUBBY performed Jumaat, then jejalan kt situ, saje2 jek, bukan ada nak beli apa pun, tp dlm pada tak mo beli apa2 tuh, aku rembat gak satu purse piere cardin, as mmg aku tgh mencari purse baru, purse lama, ala2 dh kena baling dlm sungai, hahaha.

okeh2, got work to do, selamat menempuh pose esok hari, selamat malam...

2 comments:

cik cibil said... Reply Comment

salam.. kak azrine buat Master in education ye?

gudluck!

Norazrine Tahar said... Reply Comment

salam...iye adik nora...alhamdulillah dh sem 3..doa2kan akak mudah menempuhi segala cabaran sambung belajo secara part time nih...