U Click Me...I Click U Back

Sunday, December 27, 2009

Lega..

salam semua,

hari ni, terbang ratusan ringgit aku, setel beli barang2 sekolah anak2, habis mydin ngan giant aku terjah, so alhamdulillah, jumpa segala benda yang aku nak n anak2 aku nak, beg sekolah kena beli jenama Swan, tahan sikit instead of beli memurah tapi pakai tak sampai setahun.

letih sikit badan hari ni, bulan plak tengah mengambang, habis lenguh segala badan, hmm, lusa dh start 1st meeting 2010 sekolah aku, hmm, layankan aje, tapi thankful sesangat sbb aku tak pegang byk jawatan dah mcm tahun lepas (2009), dan harap kerja aku tahun ni tak banyak n blh beri perhatian lebih banyak kepada pengajaran dan pembelajaran more than kerja2 lain, insyaAllah...:-)

we are happy family...

2 comments:

Syima Syaz said... Reply Comment

hye...
rasenye skrg ok skit sbb anak2 blum pandai mintak bag nike,adidas..hehehe
well,selamat kembali ke sekolah cikgu!=)

kak rine said... Reply Comment

salam... betul2...akak setuju... itu pun dah pandai request mcm2... anyway tak syok la nak kembali ke sekolah ni... adoaiiiaii... kompem berchenta akak!!!