U Click Me...I Click U Back

Wednesday, July 28, 2010

The Latest

salam semua,

mood malas melanda...

hmm, nak ingat balik apa yang aku buat last weekend...

sungguh banyak aktiviti yang happening berlaku last week, begitu juga di sekolah, aktiviti paling syok adalah aktiviti membeli belah, i likeeee so much!!

eh, camne dengan persiapan raya u all tahun ini..??

baju raya aku dan baju raya anak-anak aku semua dh setel..

tahun ni aku beli baju kurung ready made untuk anak-anak aku, kecuali untuk aku, mujur ada lagi yang menerima tempahan, alhamdulillah, selesai dah hanta untuk dijahit..:-)

apa tema raya tahun ni, TUNGGU!!

hmm, karut panjang-panjang wat apa, nak citer apa yek tadi??

oo, ok, pasal last weekend my closed friend, Syadiah, telah selamat melangsungkan pertunangannya pada 24 Julai (last saturday)..

tak pasal2 si Sya ni suruh aku plak jd juru make up yang tak pro langsung, tak pe, practice makes perfectkan, hehehe...







will be continued...

ok..ok..sambung citer...







selepas selesai menghadiri majlis pertunangan sya, kami terus pakat untuk melawat kak zana yang sedang berpantang di rumah kakaknya di Taman Melati...

sesi mengambil keberkatan memasing...hehehe






2 comments:

Baitul SMR said... Reply Comment

very nice pictures :)

rasa rindu pulak pada kelaurga di tanahair. Salam Aidilfitri dan salam perkenalan. :)

Ummu Khaulah

rine said... Reply Comment

salam perkenalan kepada baitul juga...semoga perkenalan ini menambahkan lagi keceriaan baitul di perantauan