Followers

U Click Me...I Click U Back

Friday, January 21, 2011

FAKTA @ AUTA?

salam semua,

hari ni macam Friday Blues je ke sekolah

mood cuti sudah dirasai

tadi masa mengajar muzik kelas 2 wawasan

tetiba ada sorang anak murid ni namanya Fareena

dia datang tanya aku..

Fareena :teacher tahu tak moyang saya sapa?

Aku : sapa?

Fareena : Tok Janggut

speechless sekejap

and the way dia cakap ngan aku tuh macam eksyen sikit tau

dalam hati aku siap ckp.."dia ni nak bg amaran kat aku ke, takut2kan aku moyang dia Tok Janggut"

apa2pun korang percaya ke??

susah nak percaya rite??

tapi layankan aje..budak tahun 2..bukan tahu FAKTA atau AUTA

2 comments:

Mrs.Qarlista said... Reply Comment

huuu..ade jugak yer budak kecik terlebih pandai macam ni..hehe. kecik2 lagi dah eksyen..dah besar nanti mintak2 la tak 'menurun' perangai ni.. :)

Chekgu Azrine said... Reply Comment

Nad, macam2 peel budak2 skang ni..bertambah lagi mengajar sekolah budak2 dia ramai yang cerdik pandai nih..hehehe