U Click Me...I Click U Back

Sunday, February 13, 2011

Contest aku dan kereta

As Salam


aku join contest di atas

nak join klik SINI

Tarikh contest :
9 Januari 2011 - 14 Februari 2011









ini ialah gambar yang dipertaruhkan
gambar aku bersama waja tersayang
~gambar semasa dalam perjalanan bercuti ke Cameron Highlands~

kalau nak cerita pasal kereta waja aku ni cukup sadis
pendek kata kereta susah senang aku
sebab aku dapat kereta ini sempena hadiah aku melahirkan anak sulong aku iaitu Nur'Alyaa daripada Mr Hubby tersayang...

waja ini aku dapat pada bulan Dec 2001 beberapa bulan selepas aku selamat melahirkan anak sulong dan untuk pengetahuan semua semasa dapat kereta ni aku belum pun bekerja dan tidak mempunyai sumber pendapatan, dan pada masa itu, Mr Hubby yang membayar installment bulanan sebanyak RM1k plus sebab aku ambik loan 5 tahun aje

selepas business Mr Hubby down, aku pulak masa tu sambung belajar UPSI, memang parak la nak bayo every months 1k lebih, tapi alhamulillah, we succeed to manage it...

dan sekarang aku masih lagi sayang kereta waja aku ni, even dah lebih 10tahun...kira umur anak sulong aku la

dan sekarang aku guna kereta ni sebagai kereta kedua kami sebab tahun lepas aku telah membeli sebuah MPV untuk memudahkan kami berjalan jauh...

aku nak tag :
helda
kak da
Deqlis


3 comments:

Zyash said... Reply Comment

nak jOin jugak boleh....
HEARTBEAT Tambah Pendapatan Selain Nuffnang
INCOME HEARTBEAT SETELAH 5JAM
HEARTBEAT

Chekgu Azrine said... Reply Comment

boleh aje..dialuk2kan..hehehe

DIDOT said... Reply Comment

salam maulidur rasul..
didot da dtg skodeng..
ermm..de jd follower kedai didot x???
sori kalu didot x pasan..;D