Followers

U Click Me...I Click U Back

Tuesday, March 22, 2011

AKU SUKA SANGAT HARI SELASA SEBAB ADA....

GHOST WHISPERER
aku memang hantu tengok cerita nih.. since 1st season aku dah layan.. macam sekarang cerita dia more mature than previous seasons.. tak tahula kenapa.. sampai anak2 aku pun dh suka layan sekali ngan aku... sebab tu aku memang suka sangat bila hari ini hari SELASA

lagi satu
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>

DESPERATE HOUSEWIVES

sekarang dah season 7 weyh.. mana tak layan.. aku layan pun since 1st season dulu... zaman dorang ni semua muda2... still pelakon utama tak berubah2... aku suka sangat watak GABY SOLIS tu... dia tu CHOMEL... dan sangat berterus terang!! hehehe.. so sebab itu aku suka sangat hari SELASA!!

~HAPPY TUESDAY TO ALLS~

4 comments:

Zyash said... Reply Comment

dah tukar dah.., Leh x perasan la pulak...ngeh...ngeh...ngeh...

Si DauN CeRi said... Reply Comment

happy saturday!!! hr ni sy ade satu misi.. hopefully semua oke je..amin..

ct N honey said... Reply Comment

samalah kita.....selasa mlm, tv utk ct aje,tak blh sesiapa kacau...mmg tak sabar nak tunggu hari selasa.walaupun boleh tgk di ytube,tapi ditv lagi best.....

shah-kayrul said... Reply Comment

sama la kak...suka sngat tgk citer nie....