Followers

U Click Me...I Click U Back

Friday, March 18, 2011

BEN ASHAARI : AKU SAYANG BLOG INI


pilih SATU BLOG yang palingggg korang suka dan kagumi !

tidak lain tidak bukan Santai Bersama BEN ASHAARI

1) aku sangat kagum dengan blog BA sebab beliau selalu mengupdate cerita2 dan pandangan2 beliau terhadap dunia blogging dan tak kurang jugak dengan tips berblogging.. i likeeeeee

2) bukti - sendiri mau ingat daa.. tengok je kat traffic feedjit aku... asyik ada je blog beliau aku akan klik satu hari 5-6 kali seyyy...

3) sejak aku aktif berblog.. iaitu sekitar bulan DECEMBER 2010

4) seorang MAMAT Handsome yang sangat santai... selalu update blog.. suka buat segment.. dan sangat helpful menaikkan traffic blogger lain...dan kerana beliau juga entry aku mencecah 40+ komen wooo... tak penah2 aku dapat tuh (ekon2 sikit)

5) Siapala aku??

6) a) Camne hang boleh femes dalam berblog?
b) boleh nak kenal ngan isteri En. Ben?
c) Tips2 lain berblog.. yang takleh kasi tahu orang lain??
d) Boleh review blog saya?
e) En. Ben ni umurnya berapa?

~ SEKIAN~

9 comments:

Miss Ran said... Reply Comment

soalan num 1 skonggg

hasrul hassan said... Reply Comment

Salam ...
Ben Ashaari ... memang dia jadi kesukaan ramai blogger baru.

Lulu caldina said... Reply Comment

ngee ramai pilih Encik Ben

.::cintabungablogspot::. said... Reply Comment

dtg singgah dari segmen abg ben jugak :) jom terjah cintabungablogspot :)

http://ikmalira87.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-aku-sayang-blog-ini.html

Erra Kyra said... Reply Comment

abang ben lagi.....waw!!hebatt..

Bella Bell said... Reply Comment

oyeahh..dia mmg bloggers yg handal :)

solo molo said... Reply Comment

0whhh...
dah tau dah blog yang paling disayang...

shah-kayrul said... Reply Comment

memang kesayang semua la blog BA nie

cik EPAL said... Reply Comment

waa minat ben hehe