Followers

U Click Me...I Click U Back

Monday, March 28, 2011

segmen cikgu bertanya: best ke couple?


jom join segmen Cikgu Suraya yang cun melecun nih...hehehe

nak join klik SINI

antara soalan2nya ialah :


1) kamu couple ke tak?
couple..dengan husband sendiri... hehehe.. eh kira couple la tuhkan..kata couple=berpasangan

2) kalau couple, ce citer sikit cam ne detik2 perkenalan...dan dah berapa lama couple? (pada yg single, citer sal org yg kamu suka )
hmm.. kalau ikut dah berpasangan 12 tahun dah.. tapi masa berkenalan.. tiga bulan je berkawan dan terus mendirikan rumah tangga... berkenalan pun cam kelakar je citer kat sini..(pstt.. dia adalah BOSS saya masa saya kerja sebelum masuk sambung belajar di UiTM).. hehehe...masa memula tak berkenan langsung kat dia.. sebab dia cam suka usik2 je.. lama2 bila saya dah benti kerja.. dia datang plak menjadi regular visitor kat UiTM... sangat tak malu okeh.. bak kata dia.. dah nak sangat.. sanggup buat apa sahaja... yeke??

3) best ke couple?
bestla.. sebab ada orang sayang kita.. care about kita.. macam husband.. dia sangat caring sampai skang.. jumpa tiap2 hari pun.. waktu saya bekerja sure akan kol... itu sudah pasti!!

4) pernah gaduh besar?
of coz pernah la.. biasala sedangkan lidah lagi tergigit...

5) ape harapan korang pada gf/ bf ataupun bakal bf /gf korang?
kekal menjadi tempat untuk saya mencurahkan segala masalah dan kegembiraan saya.. cakap omputih...shoulder to cry on...

6) tag kawan2 korang (ikut la berapa orang pun)

nak tag:
bella
si daun ceri

6 comments:

Suraya said... Reply Comment

thnks cikgu sudi join...:)
sweet...doakan hubungan kamu kekal hingga ke akhir hayat bersama family tersyang...

Bella Bell said... Reply Comment

ni rasa nk join ni..hehee..tQ sudi tag saya kak..

romantiknya akak :)

Nur Hanani said... Reply Comment

Bestnya bercouple ni kan.. :)

Jom baca ni: Discover Your Miracle with Lancôme Maqui Miracle..

Si DauN CeRi said... Reply Comment

wahh... saya kene tag. bes jugak ni.. hehe oke tengkiu kak..nti ada masa sy buat ye.. :)

deqlis said... Reply Comment

apa khabar cikgu...

deqlis tag..amik tau:-)
http://deqlis-contest.blogspot.com/2011/04/1st-giveaway-strawberry.html

Eyza AlHusna said... Reply Comment

Erm.. kapel mmg best.. tp kan kakak sy kata, ustazah sy kata, Allah S.W.T Tuhan Kita kata, couple hukumnya haram berdasarkan firmanNya, la taqrabuzzina innahu kana fahishatan wasaassabila. sebabnya kan kapel tu cam dekatkan diri pada zina.. betulkan kalau sy salah..
not an ustazah, just a Muslim doing her work <3