U Click Me...I Click U Back

Tuesday, March 22, 2011

Sekolah Bermula... dan mulala rutin harian sebagai CHEKGU AZRINE...

As salam

tenet aku mengong dah 3 hari.. sorry tak dapat nak berkongsi2 cerita di sini

rindu arrrr!!

dah la cuti sekolah dok hentam makan je..macam2 resepi yang aku godak dan aku masak.. sampai tahap MR HUBBY cakap.. "mahalnya resepi u.. siap kena bayar ink rm0.50 sen".. eleh.. nak perli aku la tuh... yelar.. kalau tak print camno eden nak nengok resepinya.. nak hangkut pc aku masuk dapor... ohhh.. sungguh tak efesien okeh...

semalam dah mula penggal kedua persekolahan.. dan aku seperti biasa rasa macam berat nya badan.. rasa berCHENTA TAHAP DEWA nak melangkah kaki ke sekolah.. dahla aku mengajar petang.. lagila berat.. huhuhu.. sungguh tak menggalakkan.. huhuhu.. yang seronok nak mai sekolah sebab nak jumpa kekawan yang havoc2.. serius.. adakah aku sudah hilang keseronokan menjadi seorang guru?? hmm...

sesi penggal kedua ini dimulakan dengan kebizian masing2 mengejar markah2 PKSR 1 untuk kelas masing2 dan aku dah berikan semua markah sains untuk kelas2 yang aku mengajar.. tp yang menjadi kepelikkannya.. sampai sekarang aku dok tunggu je bilala cikgu2 yang mengajar subjek2 lain kelas aku (2G) nak bg aku markah.. berjanggut jugak aku nunggu... tapi alhamdulillah.. nasib tak keluar2 janggut aku... hehehe...

dah 2 hari sekolah... aku baru dapat markah Math... hmm... camno.. dah la aku pesen manusia yang tak pandai meminta2 nih.. cam mintak sedekah lak kan...???

selit gambar tak de kena mengena ngan entry... just suka2 letak ~ pic gambar anak2 di Fahrenheit, Bukit Bintang.. anak2 posing dengan kereta lumba...


note : itu je kenangan anak2 cuti sekolah hari tu as kami pun tak kemana daa...

9 comments:

Nadhirah-chan said... Reply Comment

saya malas jugak nak gi sekolah , kehkehkeh . student dan cikgu sama malasnya lalala~

Kak Sam said... Reply Comment

Assalamualaikum..
Alamak cam mana ni. Risau mak bapak kalau tahu cikgu takde semangat nak mengajo. Betul le bukan senang jadi cikgukan? Tu le pasal reject terus bila dulu emak suruh jadi cikgu.

rohaadam said... Reply Comment

biasalah lepas cuti...mood tak stabil lagikan :-)

cik pulau said... Reply Comment

once dah cuti tu..
mmg malas nk gi sekolah balik..
mood cuti lagi kan.. hehehe..
selamat mengajar akak.. ^^,

Chekgu Azrine said... Reply Comment

thanks semua sudi singgah

kena charge battery nih bagi semangat sikit nak mengajau!!

Zyash said... Reply Comment

Tag dalam contest ne.
http://zyash-nuffnang.blogspot.com/2011/03/1st-contest-jom-edit-gmbr-kenangan.html
Cikgu buat yer...

Nur Hanani said... Reply Comment

hahaha..perkara biasa bila dah cuti lama..saya pun alaminya juga.. :)

Entri Terkini: Tutorial Generate Backlink Percuma dan Tingkatkan Pagerank Blog..

Chekgu Azrine said... Reply Comment

Zyash :

thanks for tagging me.. insyaAllah akak wat later

Nur Hanani - thanks 4 dropping by

Si DauN CeRi said... Reply Comment

cutenye anak akak yg kecik tu.. hehe selamat bekerja ya.. :)