Followers

U Click Me...I Click U Back

Wednesday, March 16, 2011

Zaman Hingusan.. Tapi Aku dah Kawen.. Korang percaya tak??

As salam

ni cerita zaman masa dok UiTM.. aku buat Diploma Bangunan kat Fakulti Senibina dan Ukur, S.Alam.. masa tu memang heaven la belajar kat UiTM Shah Alam sebab peraturan dia cam tak ketat sangat.. even nak pakai jeans pun lepas weyy..


ZAMAN ANAK DARA...

masa tahun pertama di UiTM.. duduk dom di Kolej Kenangan (sangat jauh nak menapak).. kawan aku komen kt FB..gambar ni muka suci giler.. hahaha.. masa ni belum kawen.. umur 18 tahun.. masa ni dok dom yang 25 orang sekali tuh... giler best!!

contracter to be tak menjadi.. sebab ended up jadi cikgu gak hambo.. hehehe.. masa ni aku kena melawat tapak projek nak buat bangunan.. buat tugasan kot masa nih.. bergaya dengan topi contractor (macam buroh kasar adelar... perasan!!)

aku tak hingat dah sapa dak yg ambik gambar ni... masa ni baru lepas bersiap2 nak pergi kelas.. dah la menapak jauh tau... sebab masa tu kolej untuk fakulti aku dh penuh.. so terpksa dorang suka2 hati letak kami kat sini.. adala dalam 4-5 orang yang satu fakulti ngan aku sesat kat sini.. hahaha... tp time kelas malam tu yang takut nak menapak tuh... walawehhh... (mujur ada abang sayang aka Mr Hubby tunggu sampai hbs kelas)

ZAMAN TAK DE DARA DAH... HAHAHA

ni BFF aku masa dok belajar sana dulu.. kami memang sangat rapat.. dari kiri.. aku, syidah, arine dan yati.. semua dah kawen.. tapi masa ni aku je yang dh kawen dulu.. korang caya tak aku kawen umur 18 tahun??PERCAYALAH!!

tengok.. kami lagi, tapi gambar kat atas tu tak de liana, sememangnya kami BFF 5 orang ler.. dorang dok kolej.. aku dok luar sebab aku dah kawen masa ni... hehehe.. gatai!!

ni kak aida.. kira pangkat kakak ler dalam kelas aku.. dia pun baik ngan aku gak.. SAYANG AKAK!! (muka kami sama tak??)

tahun 1999 kot - lawatan sendiri buat - at cherating, Kuantan with geng2 diploma in building..

finally, me was grad as a diploma holder and was carrying a second daughter in my tummy when i was 23 years old... great hah??

setelah aku mempunyai 3 anak dara.. barulah si kherul terhegeh2 nak kawen..wakaka.. kenangan tahun 2010 - TAHNIAH KHAIRUL dan NAD!!


~CAMNE ZAMAN KAMPUS KORANG??.. CITERLA SIKIT~



18 comments:

miss Fyqa said... Reply Comment

hehehe. menarik.
panggil ibu,mummy,mama,umi? hikhik.

Chekgu Azrine said... Reply Comment

panggilan untuk saya dari anak2..UMMI..hehehe

matjoe said... Reply Comment

og kawen umur 25. time bujang dekat u pun happy gak, lepak2 chill dgn kawan serumah

~ Ibu ZAAZ ~ said... Reply Comment

uuiii...awalnya kawen. bagusss...dah kawen lagi senang blajar kan? senang je nak jawab pekse. tu berkat jauh dari dosa bercouple lama2.

Dekcik said... Reply Comment

okyeh2 dekcik percaye..hehe..

deqlis said... Reply Comment

masa dok kolej kenanga tu thn berapa?? deqlis dulu kolej teratai...

dl2c deqlis dengar citer seram kat kolej kenanga tu betui ker?? ada hantu ketuk pintu beri salam..bila bukak pintu hantu tu separuh muka dia wajah org biasa, separuh dah berulat...? haha..mcm2x laa dengar... kat kolej teratai tu pun mcm2x dgr..tp alhamdulillah bilik deqlis takde pe2x...selalu gak dok sorang2x klu roommate 2 org tu balik kg...

Chekgu Azrine said... Reply Comment

matjoe - ye..saya juga merasai saat2 itu..memang chill

ibu zaaz - iye..ada baiknya kawen awal ni..sebab anak2 beso bila kita masih muda remaja gitu..ayat2.."eh betul ke ni anak?".. sudah biasa kedengaran..hehehe

Chekgu Azrine said... Reply Comment

tahun 1998.. lepas tu dok kolej lain...kat depan fakulti senibina tu..alamak..tetiba tak hingat nama lak.. haru...sebab kami mintak..dah tak larat nak menapak..hahaha

kami hanya dengar psl ornag minyak..lkagi 1 orang cakau2 dinding...seramla deqlis!!

Cikgu CTE said... Reply Comment

bila teringat zaman anak dara dulu tu..rasa rindu pulak yea..

kadang2 tu boleh sampai termimpi2...

Chekgu Azrine said... Reply Comment

cikgu CTE - haah...kentut pun wangi je bila dicium oleh orang tersayang..kalau sekarang..baik lari jauh2

cik pulau said... Reply Comment

waaahhh,.. memang terbaek la.. dah kahwin umur 18 thn.. ehmm.. menarik sngt..
tapi bila tengok gamba dolu2..
mmang nk tergelak je tengok diri sendiri.. kih3.. ^^,

Rina AVAIL a.k.a cik betty said... Reply Comment

wah..cepatnya dah kawen..salutelah sbb boleh studi dgn ada anak lagi..

Amy Syaquena said... Reply Comment

wah menariknya kawen di usia muda..kira ibu muda la nie...

rohaadam said... Reply Comment

tabik spring sebab kahwin usia muda + dah ada time study :-)
heaven kan uitm shah alam.....saya dulu kolej seroja thun 2000.
lagi2 saya student hot cat..lagilah.
kalau tak kuat dugaan..memang hanyut terus.:-)

░♥si lampu neon♥░ said... Reply Comment

waa patutla muda lagi da ade 3 dare hahaha =) tahniah...and congrats untuk kawan hang yang da kawen tu =)



Jeng3x…
# Buffered Earnings, AirAsiaX New Zealand (India).#
# Gambar Reharsal Konvokesyen IPGM = )#
# Siapa Anwar Hadi ?#
# Buat Duit Dengan Heartbeat, Berbaloi?!#

Sham said... Reply Comment

hem kalau tidak hari ini kerja mengukur bangunan la ye...?;p

Bella Bell said... Reply Comment

awalnya akak kahwain..hehe..bis 2 umur akak brape ea skrg?hehe

IMANSHAH said... Reply Comment

wah kawen muda ni..tahniah2..saya gak lambat dapat jodoh