Followers

U Click Me...I Click U Back

Friday, May 27, 2011

Betul Ke Lisa Surihani dan Yusry Kru Bercinta??



tak tahula aku gosip ke atau betul2.. tapi sewweett je kan??

credit gambar dan berita di Oh Bulan dan Cari Forum

yusry memberi kenyataan bahawa..

"Ya, saya pernah berjumpa keluarga dia dan dia juga dah jumpa keluarga saya. Kami bukan nak main-main kerana hubungan kami memang serius. Jadi bagi saya cara yang paling baik ialah berjumpa dengan keluarga masing-masing. Tidak dinafikan, keluarga sangat selesa dengan kami. Namun terlalu awal untuk cakap yang kami menuju ke arah perkahwinan. Jika jadi, Alhamdulillah"

3 comments:

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... Reply Comment

okehla tu..dua-dua pun single..dua-dua pon suwit..moga jadiklah hendaknya..

Kak Aya said... Reply Comment

elok sangatlah tu, sama-sama bujang...

░♥si lampu neon♥░ said... Reply Comment

sweet =)