Followers

U Click Me...I Click U Back

Monday, May 23, 2011

Kek Coklat Moist Comot!!

sila abaikan tahap kecomotan dan ketidakpandaian aku mendecorate kek ini.. akan belajar lagi.. insyaAllah..
As salam

disebabkan tahap keboringan tahap dewa dah semalam.. aku menerai buat kek coklat moist.. kebetulan aku ada beli multi cooker yang dah lebih satu tahun setengah aku peram..

inila rupanya multi cooker tuh.. boleh buat pizza.. steamboat.. bakar kek.. kukus.. segala bagaila.. aku beli pun masa ada pihak arGEE wat promo kat sekolah aku dan bayar secara sistem kutu.. tak silap RM299 kot.. dah lama beli.. tak hengat beb!!

pic by pakcik google

terima kasih arGEE.. takde ko.. takdela aku nak bakar kek nih.. hahaha...

so next attempt.. nak buat pizza plak.. ada resepi tak??(tak penah buat pizza)

bekalan untuk kawan2 di sekolah.. hehehe..

p/s : korang suka buat kek tak.. aku sangat suka.. tapi MALAS!!

6 comments:

Nora said... Reply Comment

suke, suke, suke :P

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... Reply Comment

sy suka,suka,suka tp suka makan jakk..hahah..nk buat MALAS..

kuntumz said... Reply Comment

wah 1st attempt buat kek dah berjaya...besnyaaa

Nur Hawa Mohd Zin said... Reply Comment

sangat suke kek..kek cokelat sedap kalu basah2 dan ada cokelat cair kat atas tu...waaa...

♥♥azatiesayang ♥♥ said... Reply Comment

salam cikgu....k.atie pon xtau peyok tue blh bakar kek yer...hihi

Chekgu Azrine said... Reply Comment

boleh azatie.. u pun ada ke multi cooker nih??

so skang jugak buat kek.. hehehe