Followers

U Click Me...I Click U Back

Friday, August 12, 2011

Amirah...amirah.. dan amirah..

As salam..

jumaat yang indah nampaknya hari ini..

semoga Jumaat ini memberi kebahagiaan kepada anda semua erk.. insyaAllah...

little update about my youngest amirah..

officially free diapers dah.. hehehe.. sometime tido malam tak pakai pun tak kencing.. and me will gerak dia bangun utk kencing...

bulan2 pose ni.. UMMInya tidoq agak mati.. so pakai gak malam2 incase tercicir.. hehehe

tengok.. dah pandai bergurau.. takde sapa ajar dia tuh.. makan mcD sambil buat lawak..

bab posing mosing bagi kat dia.. skang dh pandai request swh ambik gambar dia sorang2.. boley??

Amirah ni since nak melahirkan dia lagi aku dah dapat agak yang dia ni special sikit perwatakan dia sebab anak2 aku yang lain xda lak baran cam dia nih.. masa nak bersalin dia.. mmg lama aku sakit.. dan tersangat sakit.. comparing to my others'.. seriously... sehari semalam aku dok labour k.. huhu..

apa2 pun dia menceriakan hari aku bila aku balik keje.. penat pun tak rasa bila dapat menatap senyuman yang dia lemparkan kat aku setiap kali aku ambik dia dari rumah pengasuh.. mcm2 citer.. dengan pelat dia.. nyanyi.. selawat.. semua dh pandai.. tp awas.. kompem tak paham.. sebab pelat dia sangat pekat okeh.. abah dia sndiri pun failed utk memahami.. kehkeh..

~SELAMAT BERHUJUNG MINGGU.. SELAMAT BERSHOPPING SEMUA!!~

p/s : planning masak apa today??

4 comments:

Mama Zharfan said... Reply Comment

comel :) heheh

me msk daging black pepper, kangkung goreng+keranh rebus+buat agar2 laici--hehe mood rajin memasak sejak smlm :)

Aku Ibu Muda said... Reply Comment

tanya pasal apa nk masak baru tingat bonda nk dtg ptg ni...aduiii...pe nak masak ni

Kak Aya said... Reply Comment

petang ni beli je...esok nak shopping baju raya di Jln Tar dan Sogo.

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@MZ - bagus MZ.. keep it up!!

@AIM - hmm.. masak pe tuh??

@Kak aya - sure ramai org kak aya.. huhu