Followers

U Click Me...I Click U Back

Thursday, September 22, 2011

My BFF yang KAKI POSING... sayang uols!!

As salam..

dah lama teringin nak buat entry pasal BFF nih..

sebab aku seorang cikgu.. maka BFF aku mostly cikgula.. dah lama dok sekolah.. macam rumah kedua dah sekolah ni.. hehehe

yg syoknya dengan BFF ni.. dorang semua sekepala dengan aku.. kalau bab posing2 ni muka dorang jela selalunya..semua KAKI POSING gituuu...

jom usha gambaq!!

this is my very best friend.. called her Hanny Bunny.. even she is younger than me.. but always IN with me.. sayang u Hanny Bunny!!

yg dua sebelah kiri ni pangkat kakak2 to us.. yg kiri sekali kak fizar.. aku suka sangat ngan akak ni sebab dia gelak je manjang.. pantang buat lawaks.. apa2 lawaks dia layan je.. dia tak banyak cakap tau..

yang tengah tu kak rose.. kakak kesayangan aku.. sama tahun mengajar di SKTM2... kalau korang tgk muka dia mmg garang..budak2 tengok apa ntah lagi.. hahaha.. ramai murid takut ngan hakak ni.. hehehe.. tp paling besh kawan ngan akak ni.. dia pandai masak.. banyakla benda aku suka tanya dia pasal masakan ni.. besh la u kak!!

yang belah kanan ni Efa..dia ni cool gila babas punya manusia.. aku suka kawan ngan dia.. pangkat adik2 gakla ngan aku.. kelakar gak minah ni.. hehehe..

yang kiri tu Hajar dan sebelah kanan aku yg come lote ni Nina... kawan gelak2 ngan gosip2 aku.. mmg besh la melayan minah dua ni..

kan aku kata kami semua ratu posing SKTM2.. hehehe..

kat kantin pun sempat kami berposing sakan...

sebelum balik.. hahaha.. sempat lagi kan??

thanks for reading and dropping by...

p/s : korang ramai tak BFF.. aku harap BFF aku kali ni sentiasa setia bersama.. and hope sangat our friendship will never end..

3 comments:

Teratak Hami said... Reply Comment

Meriah cikgu2 sekolah ye .. anak2 murid pun seronok tengok cikgu2 skrang. Kalau cikgu dulu garang.

BFF dgn anak2 shj :-)

CIK PARO! said... Reply Comment

cikgu-cikgu zaman moden..
sume gile berposing..
hehehehhehe..
cun la!

Kak Aya said... Reply Comment

amboiii bukan main cikgu-cikgu pakat dok posing sampai ke kantin pun posing ye!..glamour2 semuanya