Followers

U Click Me...I Click U Back

Friday, October 21, 2011

Dah Kena Minum Susu!!



As salam

entry petang ni tentang susu lak..

sekarang aku dah wajib kena minum susu.. sebab dah lama tinggal minum susu.. nak kata aku suka susu.. hampeh.. geli geliman aku.. mau nak muntah balik.. tapi ku tahan je jebat.. demi untuk badan terchenta..ku telan je jebat!!

susu ni aku minum dulu sebelum pregnant kan si kecik ni.. tapi lepas 3 tahun si kecik ni membesar.. aku dah tak beli2 susu ni sambung balik minum.. sekarang baru ada hati nak minum balik.. tapikan susu ni tak hanyir.. sedap.. cuba korang rasa.. mahalla sikit tau.. mengalahkan susu formula bayi..fuhh..eh lupa.. susu ni jugak boleh membantu untuk mengurangkan kolestrol kita.. dan juga membantu kita menurunkan berat badan secara tak langsung..

sekian sahaja entry susu untuk hari ini..

thanks for reading and dropping by..

p/s : korang suka minum susu tak??








5 comments:

nabila faryzza said... Reply Comment

tak suka! HAHA! tapi, dulu sebab tulang pernah retak, doktor nasihatkan minum susu. But still, xleh terima susu putih tu. kalau dutch lady coklat ngn strawberry tu bleh la. kalau yg putih, iyekk! rasa mcam nk muntah balik. HAHA

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... Reply Comment

jgn abaikan kesihatan chekgu sayang, susu kan bagus.LM hantu susu.hehe.


dulu2 kat malaysia suka susu nespray.skrg suka susu sinilah..hehe.

Chekgu Azrine said... Reply Comment

Nabila - akak dah tua dik.. kenala minum susu.. kena beringat sekarang.. huhu

Chekgu Azrine said... Reply Comment

LM - insyaAllah.. tak abaikkan.. ikut nasihat LM la nih.. hehehe

Cik Anita said... Reply Comment

Nita dulu minum susu ni!! konon nak kurus.. sebab ini kan susu yang boleh kuruskan badan tu? tapi tak lama.. lepas tu malasss..hehe. susu ok je.. sedapp!