Followers

U Click Me...I Click U Back

Monday, October 31, 2011

Kegilaan Melanda...:-)

*entry autopublished*

As salam

Monday Blues I Must Say!!

sebab malas sungguh nak pergi kerja today.. nasib mengajar petang..

dahla kepala weng..weng semalam..

hope dah tak weng..weng hari nih.. really hope so..

nak cerita dan kongsi benda yang aku suka dan pantang jumpa.. kompem nak beli.. hahaha

tapi tengok pada harga la.. ada yg murah ada yang cekik darah..

ada yg jual satu rm7.. gilas..

ada yg jual 2 rm10

ada yang jual 3 rm10

ada jugak yg jual 4 rm10

paling murah aku penah jumpa baru2 ni.. 5 rm10..fuyooo!!


ini ialah brooch gantung2 kata aku.. hahaha

pandai2 je bagi nama sesuka hati erk..

tapi memang aku tak tahu pun apa namanya...

korang tahu??

nama tak penting.. yang penting aku memang suka sangat pakai.. kemana sahaja aku pergi.. mesti tudung aku dikenakan dengan brooch jenis ni.. sebab tu aku kena ada collection.. hahaha..

ni adalah sebahagian aje.. banyak lagi actually.. malas aku nak bawak kua semua..

korang suka tak brooch jenis nih??

thanks for reading and dropping by uols..




11 comments:

Aku Ibu Muda said... Reply Comment

ini janggut besi namanya...kih kih kihhh

mama tims said... Reply Comment

dah byk dah org pakai brooch ni kan..yg berjurai jurai pon ada..eh ok la tu tak mahai sgt..

Chekgu Azrine said... Reply Comment

Wani - hehehe.. yeke namanya camtuh??

Timah - murah sebab tu dh boleh wat collection.. kalau mahal berdentum.. takdak la beli.. hehehe

belogkiter said... Reply Comment

macam anting anting kan

Tina Othman said... Reply Comment

wah byknya, minat kumpul ye, saya suka pakai yg kecik2 je hehe

Wawa_Nadwa said... Reply Comment

skrng kan trand pkai broch gantung2 camni. wawa ada satu je. hehehe!

Teratak Hami said... Reply Comment

Saya tak suka pakai sebab rasa rimas ada benda terjuntai-juntai. Tapi tengok orang pakai memang cantik.

Nelva Amelia said... Reply Comment

salam kenal cekgu :)
udah di follow blognya, follow balik yaa :D

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... Reply Comment

hihi..sy dan emak panggil benda ini janggut..hurm hurm tp sy x gemar..sy suka brooch yg kecil-kecil aje

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... Reply Comment

kata bujal x tu janggut besi.saya tak suka. sgt menarik perhatian bila saya pki..grenggggggggg..bunyi dia nnt.hahah.

Zainur said... Reply Comment

sangkut bawah dagu ker atau letak kat telinga ala antin2? heee..