U Click Me...I Click U Back

Monday, October 24, 2011

Our Version of Eid Part 5 - Naik Keta Kuda

As salam

selamat hari Isnin semua.. saya masih bercuti nih.. sampai Rabu.. 

penings sat sebab tak habis2 lagi cerita pasal kisah raya kami.. sorry!!

sapa nak baca bacala erk.. sapa takmo.. aku paksa baca jugak!!*hahaha..gelak jahat*

setelah selesai sedap2 makan laksa kami pun lepak2 kat luar gerai2 sambil sembang2 dengan siblings Mr Hubby..

dah anak aku yang kecik nampak lak kereta kuda.. ada ramai orang dok turun naik.. dah dia ngamuk2 nak naik jugak.. terus SIL aku ajak naik.. nasib tak la mahal sangat.. fuhh!!

sebelum naik mari kita posing dulu!! masa ni dah nak dekat maqhrib.. masa kami naik tu dah gelap dah..


nila rupanya kereta kuda tuh.. ramai sangat menunggunya.. hehehe.. giliran kami lagi 2-3 kumpulan kot kalau tak silap..
tengok muka sorang2..semua seronok dan kejakunan sbb dapat naik keta kuda.. hahaha

kalau tengok gambar ni.. nampak sangat UMMInya yg lelebih excitedkan??

semua tunjuk "piece!!"


dah sampai.. best jugak sebab naik waktu dah gelap.. so sejuk je rasa.. best!! next time kompem nak naik lagi!!

sekian sahaja entry raya aku yang entah apa2.. harap uols enjoy sangat ye!!

nak lihat parts yang lain2 sila klik





thanks for reading and dropping by..


2 comments:

Fatin Syahira said... Reply Comment

Hoho kalau pi sini mesti teringin nak naik kereta nie. tp ramai sgt nak tunggu. lgpun, atin kalau pi ngn mak ayah mesti pi malam. dah lewat sgt nak tunggu turn :)

Mama Zharfan said... Reply Comment

hehe nampak fun gak tu :)