Followers

U Click Me...I Click U Back

Monday, November 14, 2011

Allah Beri Saya Rehat Yang Panjang...

As salam

apa khabar??

hampir seminggu kot saya meninggalkan blog..

bukan pasal apa pun.. sebab saya sakit teruk..

dan tak sangka kerana measles pun saya boleh sakit sampai macam tu sekali..

mungkin Allah menguji saya sebab sayangkan saya.. atau saya banyak dosa??

walaubagaimanapun.. apa yang berlaku pasti Allah sudah tetapkan hikmahnya.. 
mungkin untuk membiasakan saya bermuhasabah diri..

supaya menjadi seorang manusia yang lebih baik.. insyaAllah..


hari pertama masa keluar measles.. sehari sebelum tu saya dah mula demam.. tapi tak berapa teruk..

masuk hari kedua.. baru saya rasa terlalu teruk dan berasa terlalu panas membahang.. tak tahu la kenapa boleh jadi macam tuh.. 

lenguh2 badan takyah cakapla.. mmg sakit sampai sekarang saya masih rasa..

nak angkat anak.. nak mandi angkat gayung pun tak larat.. bayangkan??

dan Dr telah memberi MC sebanyak empat hari kepada saya.. lusa baru saya perlu ke sekolah sebab bibir saya pecah dan berdarah kerana terlalu panas.. mata pun merah menyala sebelum ni dah mula putih kembali...

kawan2 sekolah dah mula bersms dan telefon rindukan saya di sekolah.. hahaha

SAYA PUN RINDU KEPADA BFFs SAYA!!

cukup2 kot saya bercerita pasal sakit saya.. apa yang mampu saya ucapkan adalah ALHAMDULILLAH sebab ALLAH beri balik nikmah sihat kepada saya.. SYUKUR sangat..

thanks for reading and dropping by..

chekgu azrine : sihat sebelum sakit.. nikmatilah kehidupan anda dan sentiasa jaga kesihatan..:-)


7 comments:

Ms Fai said... Reply Comment

allah beri kita sakit sebab allah sayangkan kita =)

fai doakan chekgu azrine cepat sembuh...

Chekgu Azrine said... Reply Comment

thanks Fai

~ Puan Yan @ Mama Aliff ~ said... Reply Comment

kesiannya ! get well soon ye ticer :)

Chekgu Azrine said... Reply Comment

thanks Puan Yan

ZYASH said... Reply Comment

Ya Allah teruknya... Semoga cepat sembuh yer...Jgn lupa mamam ubat yer..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... Reply Comment

penuhnya measles..siannyer.huhu.mesti rasa sgt tak selesa

Cik Anita said... Reply Comment

Ishk. Sampai macam tu sekali. Mesti rasa perit kan.. Teruskan jaga kesihatan tu ye cikgu :)