U Click Me...I Click U Back

Monday, November 28, 2011

Baiknya NUFFNANG dengan saya!!

As salam..

cakk.. rindu saya tak?? hehehe.. sory sebab dah lama tak update blog.. bukan suka2.. tapi saya betul2 sangat busy dengan mcm2 hal.. minggu lepas kena setel banyak keje di sekolah.. murid2 cuti.. kami cikgu2 still kena pergi ke sekolah.. isnin sampai rabu..

then.. line internet kat rumah saya sangat bongok ok.. asik keluar EDGE jek.. camne la saya nak update blog?? kalau sapa yang perasan saya FBing tu.. saya pakai hp.. so saya jadi sangat malas nak bukak pc sebab line mcm hampeh tuh..

tapikan ada benda best yg berlaku.. sejak saya tak update blog.. sejak tu blog saya ni takde BE pun.. bukan pasal BE yg buat semangat saya merundun untuk update blog.. cuma saya terkejut bila saya bukak pc saya hari ni.. dan niat saya nak update blog.. saya nampak 1 BE berjoget2 dekat blog saya.. rezeki saya la kot walaupun blog saya tak berupdate.. BE perodua twekbot.. thanks NUFFNANG.. lap u forever!!

actually banyak citer nak update.. tapi tunggu di entry2 berikutnya ye.. insyaAllah.. saya akan cuba update setiap hari ye kekawan..

and please jangan jemu erk dtg blog saya lagi..

kepada IBU MUDA.. selamat menempuh alam pekerjaan baru di HOTFM.. dan sekarang dikenali sebagai DEEJAY SHAZ... cayalah!!

dan lepas ni saya nak melawat rumah kawan2 bloglist saya pulak.. sepanjang blog saya tak berupdate pun.. saya melawat jugak semuanya.. cuma tak sempat komen sbb saya melawat tru hp.. so kecik sangat nak mengomennya.. hehehe


LAST BUT NOT LEAST...

ucapan SELAMAT MAJU JAYA  kepada teman sejawat saya yang dapat berpindah ke Shah Alam.. semoga sentiasa keep in touch ye EMY..


thanks for reading and dropping by...

4 comments:

Hanis MY said... Reply Comment

salam maal hijrah juga... selamat maju jaya buat mereka berdua...

Chekgu Azrine said... Reply Comment

Thanks hanis sbb sudi singgah

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... Reply Comment

salam chekgu azrine...mesti best dgr celoteh wanie kan?rugi rasa tak dpt dgr hot fm kelantan

Kak Aya said... Reply Comment

salam maal hijrah chekgu, tahniah dapat BE!

selamat bercuti panjang walaupun masih busy dgn kerja-kerja sekolah.