Followers

U Click Me...I Click U Back

Wednesday, November 16, 2011

Bertugas Kembali... :)

Salam Hari Rabu..:-)

lagi dua hari je tinggal budak2 nak cuti sekolah.. yeayy.. sebab bila budak cuti.. maka gurunya pun tumpang sekaki.. hehehe

hari ni dah kena kembali bertugas seperti biasa dan kena datang awal sebab ada LADAP..

alhamdulillah.. LAB murid pun selamat dah saya siapkan.. 

hari ni boleh diedarkan kepada murid2..

alhamdulillah.. kesihatan saya dah kembali pulih seperti sediakala.. walaupun.. tak 100%..tapi mata pun dh tak merah.. muka dah bersih sikit.. cuma bibir still dry lagi..

tentu kawan2 kat sekolah rindu dengan saya

saya pun sama.. hik..hik.. tapi jangan terkejut la kalau tgk muka saya dah cengkung sikit.. berat pun turun 5kg.. dasat.. sebab makan roti je.. tu pun sekeping je sehari masa sakit tu.. nasi langsung tak leh masuk.. dah lapar sangat saya mintak Mr Hubby belikan bubur McD.. huhu

kamu readers.. rindu saya tak?? sila muntah hijooo!!!hahaha



doakan saya dapat kembali bertugas seperti biasa ye.. dan sentiasa sihat dan dilindungi olehNYA..

chekgu azrine : excited!!

6 comments:

cikgu ainura said... Reply Comment

selamat bertugas cikgu... semoga sihat selalu...

:)

mama tims said... Reply Comment

rin semoga sembuh sepenuhnya..

tu tanda2 nak tambah lg sorang tu rin..

Chekgu Azrine said... Reply Comment

Thanks yg doakan saya...

Kak Aya said... Reply Comment

Selamat kembali bertugas!

Wow turun 5kg ? dasatnya

Ms Fai said... Reply Comment

kesiannya akak smpai turun 5kg... xpe, cuti sekolah ni rehat puas2 k. naikkan balik berat badan tu. hihi ;)

Parut chicken pox semakin pudar dlm masa 3 bulan??

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... Reply Comment

selamt bertugas..pipi nmpk cengkuk br baiks akit