Followers

U Click Me...I Click U Back

Tuesday, November 29, 2011

Cerita Hitea di Corus Hotel Part 2

sambungan dari entry SINI

with kakak2 chomel yang sangat best dan kelakar..!!love them so much!!

colleagues...

with Kak Raja Mazni..won best dress on that evening.. congrats!!

masa ni dah nak balik dah...

 thanks to Intan for the car pool.. hehehe

peneman setia saya.. keletihan sebab makan atau sebab main??

 they were busy at this area while i was eating and chatting.. 

 with Hajar.. from meja bulat gangs

 part of meja bulat gangs..

almost complete.. Kak Rose dan Nina je yg takde..

sekian kisah HITEA saya di Hotel Corus..

thanks for reading and dropping by...

6 comments:

Cik tikah said... Reply Comment

betnya jumpa kawan2 :)

shark said... Reply Comment

salam perkenalan jugak dari saya :)

Hanis MY said... Reply Comment

best best... cntiknya bag pinky winky tu...

Dalila Hamid said... Reply Comment

bestnya dpt jumpa kawan2... meriah..

Amy Syaquena said... Reply Comment

Mesti bestkan dapat jumpa kawan2.. bila lihat gambar ni rasa jeles pun ada , amy x de masa langsung sekarang ni nak jumpa kawan2 huhu..bz dengan keje je

Ardini Humaira said... Reply Comment

entah bila dni dapat jumpa kawan2 dni.. sobss rindunya..