Followers

U Click Me...I Click U Back

Tuesday, November 1, 2011

Merah itu...??

As salam..

minum petang apa uols??

saya jarang minum petang sebab mengajar petang.. so masa petang saya mostly di sekolahlah..

sekadar entry entah apa2 di petang hari..

anda suka warna MERAH??



yess..i like MERAH too muchhh!!



apa bayangan anda bila anda berjumpa dengan warna MERAH?


thanks for reading and dropping by...

9 comments:

Aku Ibu Muda said... Reply Comment

suka sandal merah

sbb nmpk mengancam! hahahaa

Teratak Hami said... Reply Comment

Saya pun suka MERAH tapi takde le semua benda merah. Kang suami sakit mata pulak.

cik pulau said... Reply Comment

err.. tak berani nak beli tudung merah sbab striking sgt.huuhuhu

Chekgu Azrine said... Reply Comment

Ibu muda - samala suka sandal merah..esp wedges..haha..tp blm beli pun..sbb nk match cam pyh..

Chekgu Azrine said... Reply Comment

Hami - haha..betul2..sakit mata kang...

Chekgu Azrine said... Reply Comment

Sis pulau - akk yg merah tu la akk suka..koleksi tudung merah byk gila..more than 10 pieces..haha

rohaya said... Reply Comment

kurang suka sebab tak sesuai dengan muka kak aya yg memang jenis tak cukup gula he he

Amy Syaquena said... Reply Comment

amy suka hitam merah..tapi x de la sampai taksub habis semua nak cari warna tue hehe...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... Reply Comment

suka merah..tp kurang berani pki merah.