U Click Me...I Click U Back

Friday, November 4, 2011

Rindu Giler Dengan My Blog

As salam

fuhh..baru dapat update blog

sebabnya kabel pc aku rosak seyhh... sangatla menyayat hati aku sebab tak dapat nak cerita ceriti dalam blog nih.. haila blog kesayangan.. tak tahula camne without u!!

ni pun pinjam lappy kawan.. kabel pc aku hari ni baru nak gi beli.. tu pun Mr Hubby yang gi..aku tak pandai sangat bab2 nih... huhu

korang macam aku tak??

kalau tak dapat update rasa berdosa..hehehe... boley??

nak kongsi sikit apa yang aku dapat semalam.. 

rasa bersyukur sangat sebab penantian yang ditunggu2 akhirnya tiba jua..

penantian kan satu penyeksaan...




yezzaaa...dah sah dalam perkhidmatan pada 2/12/2010 yang lepas..actually dah setahun sah jawatan..tapi sekarang baru dapat surat... huhu.. dan secara rasminya aku dah masuk skim pencen... alhamdulillah... syukur kepadaMU di atas pemberian ini...ALHAMDULILLAH once again!!

thanks for reading and dropping by...:-)

8 comments:

Tina Othman said... Reply Comment

alhamdulilah, penantian berakhir ye

kalau tak dpt update rasa bosan je, tapi kekadang tak tau nak update apa pun =)

Chekgu Azrine said... Reply Comment

betul..kadang2 idea kering gak Tina.. hahaha.. tp pikir punya pikir.. ada jugak idea mai.. hahaha

Hawa Ahmady said... Reply Comment

tahniah2...!!!

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... Reply Comment

tahniah!


sy rs lg berdosa kalau dpt update tp lps tu x dpt bw ke blog kengkawan..penah jd mcm tu ms broadband buat hal..meroyan sy dibuatnya haha

Chekgu Azrine said... Reply Comment

Thanks hawa..:)

Chekgu Azrine said... Reply Comment

Samala saya rina..ssh betul klu xda lappy or pc..or tenet..cam giler pun ada..huhu

Kak Aya said... Reply Comment

tahniah!

sama mcm kak aya, tak dpt update blog terasa mcm satu masalah pulak.

tiefazatie said... Reply Comment

tahniah sis!