U Click Me...I Click U Back

Friday, December 23, 2011

Acara Wajib | Berposing Dengan Pokok Krismas

As salam..

lagi 2 hari je nak cuti krismaskan.. kita pun dapat cuti lebih sehari pada hari isnin.. banyak syiok!!

uols ada planning bercuti ke mana2 ke?? saya duduk rumah jek.. makan..membesarkan badan.. nikmat!! hahaha...

takde plan nak pergi mana-mana pun.. Mr Hubby suka buat plan last minute.. itu memang kepakarannya.. hahaha.. ampun!!

last Monday nite.. kami pergi makan di Pelita Nasi Kandar.. selepas makan kami pergi jalan2 di sekitar bukit bintang dan singgah ke Fahrenheit kononnya nak masuk butik uniqlo.. tapi tiada apa yang menarik untuk dilihat atau dibeli.. maka kami berposing dengan pokok krismas je la.. deco pun cantik.. sekali setahun.. so harusla tumpang berposing gitu..

outside Fahrenheit, Bukit Bintang..

ummi yang gedik jugak nak bergambar.. look at Amirah.. takleh dok diam!!

kakak with amirah..

outside Pavilion.. the sisters..

inside Pavilion.. jalan2 cuci mata jek..

biasa la.. nak dekat Krismas ni.. mana2 mall pun banyak sangat deco krismas.. teringin nak bergambar dengan deco krismas kat KLCC.. tak tahula dapat ke tak..

uols suka tak posing2 dengan pokok krismas ni??

thanks for reading and dropping by..

6 comments:

Ummi Dania Yasmine said... Reply Comment

pokok krismas tu cantik dan warna warni...best untuk posing mosing! :-)

Hanis MY said... Reply Comment

kawaii sgt!

Tina Othman said... Reply Comment

la, dekat dgn ofis saya lah dear

Mama Zharfan said... Reply Comment

memang sgt cun!!

Cik Anita said... Reply Comment

tak pernah pun posing2 camni, sebab dah lama tak ke mall. huish. dasyattt..hehe

Cik Sibuk said... Reply Comment

deco xmas selalunya lagi meriah dari deco hari raya..