Followers

U Click Me...I Click U Back

Friday, December 23, 2011

Back To School | Doakan Saya

As salam

semalam lagi dah bermula meeting kami di SKTM (2)

ada pelbagai pesanan daripada GB kami..

part paling best.. saya tak pegang kelas dah tahun depan.. lega la sikit even saya amat merindui saat mengambil kedatangan murid.. menghias kelas.. mengisi nama dalam register.. semua saat2 itu tidak akan saya kecapi lagi tahun depan.. huhu..

ada beberapa jawatan penting menanti saya bila bermulanya tahun 2012..doakan saya buat yang terbaik.. mungkin pentadbir percayakan saya dan memberikan tugasan ini kepada saya.. insyaAllah.. saya akan buat yang terbaik.. SAYA YANG MENURUT PERINTAH.. gitu!!

tahun depan juga saya ditugaskan mengajar subjek SAINS dan PJ sahaja dan waktu pun takla pack sangat.. alhamdulillah lagi sekali.. yang tak dapat nak nolong..saya masih lagi kena mengajar ex-pupils saya iaitu 2G dan tahun 2012..mereka akan berada di 3G..huhu.. nampak gaya saya tak boleh lari daripada dia orang ni.. panjang betul jodoh saya dengan mereka ye.. hahaha..maunya jadi tarzan saya lagi sekali...hehehe



doakan yang terbaik untuk saya sebagai seorang pendidik untuk tahun 2012..dan semoga sentiasa dikurniakan kesihatan dan kebahagiaan yang berpanjangan.. amin..

thanks for reading and dropping by..

3 comments:

leyzajamil said... Reply Comment

sempena nak masuk tahun baru 2012, segala2nya nak kena tukar baru termasuklah attitude kita. Moga 2012 dan tahun mendatang bawa lebih kejayaan & kebahagiaan kat cikgu Azrine :)

ZalinZalina said... Reply Comment

salam kenal cikgu :)

Teratak Hami said... Reply Comment

Cikgu pakai merah nampak garang ... :-) gud luck chikgu. Buat yang terbaik untuk anak bangsa ..