Followers

U Click Me...I Click U Back

Wednesday, December 21, 2011

Pekena Nasi Kandar Pelita


As salam

hajat nak pekena nasi kandar Pelita dipenuhi jugak pada malam Isnin yang lepas..

mahap.. gambar nasi kandar pelita tak ambik pun sebab manusia ramai gak kat Pelita tuh.. so tetiba Mak segan nak ambik gambaq.. hahaha

maka gambar ini sahajala yang menjadi tatapan anda semua!!

layanszzzzzzz!!


uols layan tak Nasi Kandar Pelita??anak2 saya sangat suka.. even dah kenyang pun kalau mai sini... terus jadi lapaq nooo...

thanks for reading and dropping by...

10 comments:

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... Reply Comment

rs mcm penah mkn sekali kt sini dulu..regenya blh thn mahal juga kan?

Tina Othman said... Reply Comment

asal nasi kandar mmg suka, tapi asben tak suka lah pulak, jadi jaranglah dpt makan =)

mama tim said... Reply Comment

rin..hsbnd mmg suke mkn nasi kandar..aku pon suker..tp lama giler dah tak mkn..

Hanis MY said... Reply Comment

pernah makan roti canai je kat pelita... sedap ke?

Chekgu Azrine said... Reply Comment

Rina - haah..boleh tahan mahal

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@Tina - sayangnya husband xsuka..
Pujuk2 la dia sikit bwk g..hehe..

@Tims - gi la try..mmg sedap..terbaek!!

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@Hanis - sedap sis..akk mai cini wajib pekena ns kndar dia..haha..

Yana Shaiful said... Reply Comment

Kami 1 family mmg suka nasi kndar pelita..kari kepala ikan yg mabeles ^_^

Cik Pulau said... Reply Comment

ingatkn penuh dengan pelita.. rupanya nama je pelita. hehehe...

Teratak Hami said... Reply Comment

Tak tahu pernah makan ke tidak tapi memang tak suka.