Followers

U Click Me...I Click U Back

Thursday, December 22, 2011

"Yah Pun Nak Gi Sekolah Gak"

 bila dah dapat colouring set yang ni terus tak pedulik dah apa yang berlaku around her..hehehe

suka sangat colouring activity.. siap cakap.."yah nak gi sek gak ummi"

happy when seeing them happy rite??

thanks for reading and dropping by..

7 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... Reply Comment

hehe...klu qila nmpk ni mesti dia nak juga.ada gmbr dora pembaris tu

FarHa said... Reply Comment

cantikk pensil warnr diee heeee

mama tim said... Reply Comment

rin..colouring set dia mcm set alat mekap lah..hehe cute jer..

Lizan said... Reply Comment

kalau la adam yang dapat ni, maun tak makan tak minum budak tu dek melukih...

Teratak Hami said... Reply Comment

Cutenya coloring set tu ... sesuai dgn jiwa gegirl.

Cik Anita said... Reply Comment

pink itu cantik!!
cantik dan comel macam tuan yang colour tu juge..

:)

Ummi Dania Yasmine said... Reply Comment

kaler tu comei la....hehehe