U Click Me...I Click U Back

Thursday, January 19, 2012

Farah Lee | Bakal Isteri Ally Iskandar | Cantik Sangat Orangnya

Farah Lee

Saya terima abang (Ally Iskandar) sebab dia dapat terima dan hormat keluarga saya seperti keluarganya sendiri, malah keluarga saya juga dapat menerimanya dengan hati terbuka,” 

"Saya sudah lama kenal kewujudan abang sebagai pengacara TV3, tetapi ketika itu saya tidak endah sangat sehingga adiknya mengajak saya bertemu abang dan dari situ bermula cinta pandang pertama".

Walaupun umur kami berbeza 13 tahun, tetapi saya tidak kisah sebaliknya beruntung kerana dia lelaki matang dan lebih penting dapat membimbing saya yang baru berhijrah memakai tudung selepas menunaikan umrah tahun lalu,

sumber : Harian Metro

10 comments:

kakchik@ella said... Reply Comment

bertemu wanita idaman jugak Ally Iskandar akhirnya ye.

Teratak Hami said... Reply Comment

semoga jodoh mereka berpanjangan .. so sweet this girl

Rowena Zainuddin said... Reply Comment

Semoga berkekalan sehingga akhir hayat.
Untung dpt lelaki yg lebih tua nie kdg2 sbb mereka mmg matang.

Nana said... Reply Comment

sweet kan budak ni

amirah anis said... Reply Comment

finally..hahaa

Amoychanteks said... Reply Comment

sepadan diorang ni..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... Reply Comment

hihi..dulu kan sy ada hausmate..mak ally dgn mak hausmate sy ni nk padankan antara diaorang tp x jd..dh lama dah..berbelas thn dulu zaman kitaorg belajar kt u..


muda belia betul budak ni..bertuahlah ally :)

Cik Pulau said... Reply Comment

moga mereka kekal bahagia...^^,

Cik Anita said... Reply Comment

Farah Lee memang cantiks! sepadan dgn Ally, banding dgn tunang dia dulu tu. huhu.

tapi jeles lah. hihi :P

zey said... Reply Comment

untunglaaa....ally..~