U Click Me...I Click U Back

Monday, January 30, 2012

Oh My APGS!! | Really Missing U!!

As salam..

tempat jatuh lagi dikenang.. iaitu my secondary school.. Air Panas Girl School (APGS)..

sekarang dah menjadi sekolah yang sangat canggih, dengan dilengkapi lift 7 tingkat if i not mistaken..

masa zaman aku sekolah situ.. takdela daif mana sekolah tu.. tapi sekarang dah betul2 canggih.. tak silap dah jadi sekolah di KL yang pertama menggunakan lift.. dasyatkan??
 
 gambar tahun lepas.. semasa aku dropped by sekejap untuk melepaskan rindu.. 

sudah bertukar menjadi sebegini..
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_




 bangunan baru APGS.. canggih tak??
 
rebah menyembah bumi... Oh My APGS.. sesungguhnya aku merindui saat aku mengulit zaman remaja ku di sini.. betapa polosnya aku ketika itu.. *jiwang*

pejabat APGS...
 
 semoga terus GAH berdiri seiring dengan perkembangan teknologi...

tempat jatuh lagikan dikenang.. betapa aku merindui cikgu2 yang sedia menyumbang ilmu tanpa kenal penat dan lelah.. dan sekarang giliran aku pula menyumbang bakti ini demi bangsa dan negara.. insyaAllah...

"The best teachers teach from the heart, not from the book"

Nota Chekgu : APGS ni sebelah dengan High School sekolah di mana semua adik bradik KRU bersekolah.. masa saya tingkatan 1.. selalu nampak Edry ngan Yusry jalan kaki utk keluar naik bas di luar.. dan adik dia Harlina.. satu sekolah ngan saya cuma senior daripada saya le.. saya tingkatan 1 dia tingkatan 3 camtuh.. memang lawala.. sejibik Minah Salleh.. hehehe.. banyak lagi retis sekolah ni.. tapi maleh nak coret panjang2.. eheh..

8 comments:

mama tisya said... Reply Comment

oh sek sini ye..hubbyku sek kt setapak high school..kira dkt ke?

Chekgu Azrine said... Reply Comment

Dekatla mama tisya..jln kaki jek..hehe

L said... Reply Comment

waa. bgunan dah baru, bez2..

jom hayati..=)
lolz-l.blogspot.com/2012/01/amanahnyer-sahabat-rasulullah.html

PUANSTOBERI said... Reply Comment

Wah..giler lawa sekolah. Siap lif bagai yer.. bes..bess..

Cho Zila said... Reply Comment

memang canggih betoi sekolahni... mestiler ramai retis sekolah sini yerk.. dulu krutu naik bas yerk...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... Reply Comment

wahh ada lift..canggih nyer ye

mama tim said... Reply Comment

wohooo....rin...rindu skolah ku..canggih giler..skola mu skola ku jua..
bile ko gi ni rin..

amirah anis said... Reply Comment

sy jugak ex high school!!!!!!!!!