U Click Me...I Click U Back

Thursday, January 26, 2012

Pekena Rojak Tasik Titiwangsa

As salam..

mujur Khamis hari free saya.. jadual hari Khamis takla begitu padat pun.. 

kelas saya sebelum rehat hanya 1 jam jek.. relax kan??

jangan salah anggap sebab tak selalu saya free gitu.. cuma hari Khamis sahaja..

then after recess dalam kul 5 saya ada kelas PJ dan PK.. memang nampak mcm relaxkan jadi cikgu..
tapi bebanannya hanya Allah sahaja yang tahu.. dan semangat luntur kalau tengok murid2 buat keje ala kadar jek.. especially subjek Matematik.. terus hilang mood nak menyemak latihan mereka.. huhu...

dah melalut kemana plak nih.. hehehe

nak cerita kisah semalam kami just strolled around at Taman Tasik Titiwangsa.. suka tempat ni kalau nak berposing2 atau berPS memang terbaekla.. cuma nasib kami tak berapa baik sebab hujan rintik2 masa kami sampai kat sana.. so takdela berPS sakan.. ambik gambar anak2 sikit2 jek.. yang tu akan diceritakan dilain entry k..

kat sini makanan pun not bad.. laksa, mee kari dan rojak dia semua sedap2.. niat di hati nak pekena ABC..tapi takde rezeki sebab tutup gerai tuh.. masih berCNY lagi kot.. hahaha

nampak biasa jek... tapi sedap dan menyelerakan.. anak2 saya makan bagi habis yang saya punya even dorang saya ordered jugak untuk derang.. hehehe.. bertuah betul!!

Nota Chekgu : Nanti saya upload gambar kami berPS ala kadar di Tasik Titiwangsa.. eheh...


8 comments:

Hanis MY said... Reply Comment

oh terliurnya tgk rojak tu yummmm... wowwi i likeee PS hehe...

Nana said... Reply Comment

wohohooo
sangat terliurrr

Liyana Zahim said... Reply Comment

Kdai yg kat parking lot tu ke? Hikhikhik.. Mmg sdp kat situ tp pnh mkn skali je.. Bukan mkn kedai, mkn mkanan di kedai itulah.. Kwang3 :D

PUANSTOBERI said... Reply Comment

Kat mana ni? Kedai ke apa? Tk nah beli lagi rojak buah ni. Napak mmg sedap. Esuk gi carik lah. Hihi.

Salu g beli cendol je kat situ.

Chekgu Azrine said... Reply Comment

Boleh gang hanis!!

Chekgu Azrine said... Reply Comment

Jom try kt sana Nana..

Chekgu Azrine said... Reply Comment

LZ..hehe..jom.mkn lg!!

Chekgu Azrine said... Reply Comment

Jom skang jgk cari!!