U Click Me...I Click U Back

Monday, January 16, 2012

Sambal Ayam Campak-campak Kaedahnya

As salam

menu ni dah lama saya masak..

tak sempat nak entrykan..

layan gambar jela.. saya tak sempat nak cerita panjang2..


saya masak jenis kering.. tak de banyak sangat sambalnya.. sebab nak cepat.. menu dinner kena masak cepat2.. anak2 semua dah lapo termasuk umminya sekali.. hahaha..*habis diet I*

9 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... Reply Comment

nmpk sgt sedap.campak2 mmg terbaek.bila org minta resepi terus blur kan?asalkan sedap dah la chekgu, janji keluarga kita suka kan?saya pun main campak2 juga

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@LM.. ya..betul tuh.. hehehe

akuamir said... Reply Comment

pandainye asak waoo .O

Wawa Tasliman said... Reply Comment

wah.. biasanya campak-campak tu la yang sedap.. :)

Cik Anita said... Reply Comment

kalau masak sedap, diet memang terabur! nnt lepas makan baru rasa..alamakkkk~ hehehehe

p/s serius nampak sedapppp!

Model Busana Muslim Murah said... Reply Comment

salam kenal,,sukses yahh dengan postingan nya

mama tim said... Reply Comment

rin..campak2 la sedap terangkat rin..

~izan~ said... Reply Comment

campak2 pun sedap tu..

Farah Shamsudin said... Reply Comment

ni tengok pun dah rasa lapo..