U Click Me...I Click U Back

Wednesday, January 18, 2012

Serba BARU | Excited!!


Tahun 2012..tahun saya kena mengajar PJ untuk tahun 2 untuk 3 kelas.. dan tahun ni saya jimat memakai baju kurung.. saya hanya memakai baju kurung pada hari Isnin jek..

hari Selasa, Khamis dan Jumaat saya kena berpakaian sukan je ke sekolah.. senangkan.. tak payah bersusah payah mengiron baju kurung kaedahnya...

tapi yang tak tahannya dan over excitednya ialah Mr Hubby saya yang sakan menyopink pakaian sukan untuk saya.. saya hanya membeli kasut jek sebab kasut lama dah ketat gitu.. yang lain2 tuh semua dihadiahkan oleh Mr Hubby..kalau ikut planned.. hanya nak beli kasut jek hari tu.. end up.. beli keperluan yang tak perlu..huhu

terfikir gak..sapa yang excited sebenarnya??

4 comments:

mama tim said... Reply Comment

rin ari rabu pakai aper?

takpe.. means that ur hubby merestui pekerjaan ko rin..

Chekgu Azrine said... Reply Comment

hari rabu pakai unit uniform punya baju.. hahaha

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... Reply Comment

oh jdnya boleh pakai baju sukan smpi balik sekolah lah eh?


cemana kasut lama leh ketat? kaki rine membesar lg eh?


pstt dh cuba resipi lemak tumis udang rine haritu..sedappp...esok nk buat lagi hihi

Chekgu Azrine said... Reply Comment

Alhamdulillah..suka rine klu ada org suka resepi rine..hehe

Kaki melebar kot..mklmla..mkn kecik..eheh!!