U Click Me...I Click U Back

Saturday, January 21, 2012

Sudah 4 Tahun Berblogging | Alhamdulillah

Tahniah untuk diri sendiri sebab sudah 4 tahun setia dengan berblogging dengan blogspot..

actually saya sudah lama sebenarnya mempunyai blog..since 2006 lagi.. cuma saya tak gunakan medium blogspot dulu2.. saya menggunakan fotopages sebagai medium untuk saya menulis diari kehidupan saya.. so kalau ikutkan sudah hampir 6 tahun saya menulis tentang kehidupan saya di alam maya.. 

dulu url fotopages saya di http://azrinalyatirah.fotopages.com/


ALHAMDULILLAH..!!
 
*semoga diberikan kesihatan yang baik dan idea yang menarik untuk terus berblogging..amin*

8 comments:

DaHLia said... Reply Comment

ketinggalannya saya.. :D
tahun 2009 baru mengenal BLogspot..
huhuh :D

Zefa NorAsmara said... Reply Comment

Selamat terus berblog, cikgu!!

ps: ibu Yusuf ni baru setahun jadi warga blogspot.. :D

Mama Zharfan said... Reply Comment

congrats :) me start blogging dec 2007-mac 2008--then stop jap sampai lah thn 2009 baru start balik tapi tak tegar lah heheh
masa dok UK baru jd tegar gitu :)

Totie@Tomy said... Reply Comment

saya pulak masih jambu dalam dunia blog ni...

Chekgu Azrine said... Reply Comment

Still xblh challenge cikgu dahlia sh establish..pendapatan pun fuyoo..dasat!!

Chekgu Azrine said... Reply Comment

InsyaAllah..u too..keep on blogging k..good luck!!

Chekgu Azrine said... Reply Comment

MZ is my super duper mentor!!thanks for often visiting..really appreciated!!

Chekgu Azrine said... Reply Comment

Nver mind..keep it up..n good luck in this blogging field k..