Followers

U Click Me...I Click U Back

Friday, February 10, 2012

Anak-anak Penguat Semangat Saya..




sayang sangat kat dorang bertiga nih.. merekala yang membuat saya marah dan gembira bila saya sunyi.. bila saya penat dengan kerja.. tempat saya berleter dan juga tempat saya meluahkan perasaan jugak.. mereka faham sangat saya.. walaupun kadang2 saya marah mereka melampau.. mereka tetap buah hati saya

hopefully one day dorang baca entry ni dan dorang tahu betapa saya sayang dan memerluka mereka semua dalam hidup saya..semoga mereka menjadi muslimah yang solehah..amin

sekadar entry luahan perasaan saya sebagai seorang ibu..

Nota Chekgu : esok sekolah.. ada gerko.. huhu.. tak besh!!

6 comments:

Mama Zharfan said... Reply Comment

yg bongsu tu sgt tomeyyyy :)

Chekgu Azrine said... Reply Comment

Tq MZ!!

Lelord said... Reply Comment

penat camne pun bila pandang muka anak sejuk hati

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@so true..klu time sedih pun tgok muka dorg trs tuko mood..

Iskandar Shah said... Reply Comment

Moga anak-anak Cikgu berjaya dalam pelajaran dan akhirat. Amin :-)

Chekgu Azrine said... Reply Comment

Thanks iskandar