Followers

U Click Me...I Click U Back

Friday, February 10, 2012

Iringi Saya Dengan Doa..

As salam..

wah.. dah jumaat.. tapi saya masih liat nak buat entry setiap hari.. hehehe.. 
dulu boleh update 3-4 entry sehari.. sekarang ni jenuh 1 entry pung.. hehehe

dah melalot kot mana dah nih..

actually saya nak berkongsi cerita happy saya hari ni.. kebetulan hari ni hari Jumaat..hari yang penuh barakah.. rasanya elokla kot saya kongsikan cerita happy saya.. hehehe

apa yang saya kongsikan hanya memerlukan doa sahaja daripada kalian semua.. sebab saya rasa sangat nervous untuk berita yang baru saya terima ini..


ya.. saya dapat tawaran melanjutkan pengajian peringkat Doktor Falsafah di UKM.. dan insyaAllah buat masa ini saya terpaksa bekerja sambil belajar disebabkan permohonan cuti belajar hanya akan keluar insyaAllah bulan Jun nanti.. so saya akan cuba apply bagi memudahkan perjalanan saya untuk mengubah nasib keluarga saya ke arah yang lebih baik lagi.. insyaAllah..

Alhamdulillah juga saya dengan suka citanya mengalu2kan nasihat daripada penyelia-penyelia saya iaitu Prof Dato' Dr. Abdul Razak dan Prof Dato' Dr. Zalizan bagi membantu saya menjayakan misi saya bagi menjayakan thesis saya yang insyaAllah.. berkenaan dengan orang Asli..

 Kiri sekali ialah Prof Dato' Dr Razaq.. prof yang sangat kamcing dengan studentsnya.. beliau la yang membawa saya ke Bandung untuk menghadiri conference di UPI, Bandung, Indonesia... really admired him so much...

 bersama Prof Dato' Dr. Zalizan.. di Isola Resort Bandung, Indonesia, semasa membentangkan paper di sini..


sesungguhnya saya rindu nak kembali belajar balik setelah setahun meninggalkan UKM..

kenangan semasa menghantar borang permohonan di PPS, UKM.. yang sadisnya saya baru tahu hari ni adalah hari terakhir untuk menghantar borang sehari sebelumnya.. kelam kabut saya siapkan proposal dalam masa satu hari.. tak tidur saya dibuatnya.. huhu.. tapi berkat kelam kabut saya.. alhamdulillah.. saya diterima masuk.. syukur padaMU..

SAYA AMAT MEMERLUKAN DOA KALIAN SEMUA BAGI MEMUDAHKAN PERJALANAN SAYA KE PERINGKAT INI...DOAKAN SAYA YE..

13 comments:

mama tisya said... Reply Comment

smoga smua berjln lancar utk mengikuti pengajian itu

Chekgu Azrine said... Reply Comment

tq Mama Tisya.. really hope so..

Hanis MY said... Reply Comment

tahniah sis! seronoknyaaaaa....semoga semua berjalan lancar...all d best! tahniah sekali lagi...

mama tim said... Reply Comment

wah conrats rin..tumpang hapy..insyaallah dokan sumer akn bjalan dgn lancar dan impian menggengam phd akan tercapai..aminn

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@Hanis My - thank u sis.. nak ikut jejak sis ni..

@Mama tim - thanks a lot frend.. doakan aku ye

Fatin Syahira Ramli said... Reply Comment

tahniah akak!atin bangga dengan akak. sorry lately jrg online so taleh baca post2 akak huhu. tgh cuti mls nak update berukben. bdway, selamat maju jaya! :)

.izzatul.hazwani. said... Reply Comment

alhamdulillah .. bestnyee ..

tahniah ek kak :)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... Reply Comment

sy kagum dgn rine..boleh belajar smbil kerja dan uruskan keluarga..


sy pon teringin nk belajar lg tp bila fikir sy bkn jenis org yg blh fokus bnyk benda satu masa sy lupakan ajelah niat suci murni tu..



gud luck rine! len kali blh share dgn kami kesusahan keseronokan dan cara rine bhg ms utk study dan tanggungjawab lain


lg sekali..sy kagum dgn rine :)

Kak Aya said... Reply Comment

tahniah cikgu...meremang bulu roma kak aya baca entry ni..kak aya doakan cikgu berjaya capai impian untuk memiliki PHD.

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@Rina - insyaAllah.. kalau ada masa saya akan buat entry tu.. doakan saya ada masa ye Rina

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@Fatin - doakan akak ye

@izzatul -tq..doakan akak..

@Kak Aya - meremang ke?? hehehe.. terima ksih kak aya sbb sudi doakan saya..doakan saya selalu ye

me suya said... Reply Comment

insyaALLAh everything gonna be fine..Suya turut doakan..
Suya punya impian untuk sambung jugak..InsyaALLAh soon.. dan sgt berharap one day me jugak akan bergelar pelajar kedoktoran~

watyz said... Reply Comment

tahniah!! semoga berjaya!!! :)