Followers

U Click Me...I Click U Back

Thursday, February 23, 2012

My La Dolce Amirah

As salam..

apa khabar?? sihat semuanya.. hehehe.. saya pun semakin 'sihat' ni.. dengan berat pun dh bertambah semula..

hmm..takpela saya redha.. atas sebab2 tertentu... hehehe

nak cerita pasal budak sorang nih.. sekarang dah makin baran.. makin bengkeng.. haru sungguh.. dengan saya langsung tak boleh ngam dah.. asyik dimarahnya saya...ngan abah dia ngam sikit2 jek.. asyik kena bulila ngan budak kecik sorang nih.. hehehe...

mungkin dia berasa sesuatu kot.. sebab tu dia berubah tingkah laku.. sekarang pandai ngamuk sambil baling barang okeh... kalau tak jauh barang tu dilemparnya.. dia ambik lagi sekali.. dia baling pulak bagi jauh sikit... hahaha.. lawaks kadang2 tuh..

the latest of Amirah.. kalau time baik.. time tak mengamuk.. sweet je nampak.. tengokla kemain lagi sengih sambil cover gigi yang takde kat depan tuh.. hehehe

to Amirah.. kalau dah besar nanti.. baca blog UMMI.. UMMI nak cakap.. UMMI sayang sangat kat anak2 UMMI dan UMMI harap semua anak2 UMMI akan jadi anak yang sentiasa obey kepada UMMI dan ABAH ye.. amin..

4 comments:

PUANSTOBERI said... Reply Comment

Atas sebab2 tertentu??
Wahh..sbb apa kah itu?? takmo sharing is caring kah?? Hikhik

Tp cam tau je.. eh. besnya... :)

ADEEYA said... Reply Comment

alolo comelnya amirah. spec umi la tu kan ehehe

Ardini Humaira said... Reply Comment

tomeinye dia... :D

amirah anis said... Reply Comment

wow~ hahaa