U Click Me...I Click U Back

Wednesday, March 21, 2012

Approaching 10 weeks | Unexpected News Actually..

As salam..

ramai jugak yang bertanya dalam keadaan terkejut.."eh..rine mengandung ke?"..

sebenarnya sebelum ni.. dalam entry2 yang lepas saya belum pernah bercerita pasal keadaan saya sekarang yang sedang berbadan dua.. sebab saya rasakan terlalu awal untuk war2kan.. tapi sejak dah 2 bulan lebih ni.. saya rasa tak salah kot saya berkongsi kegembiraan saya dengan semua kawan bloggers..

actually berita gembira ni saya tak expect pun.. sebab saya merancang untuk dapatkan baby mungkin dalam pertengahan tahun atau akhir tahun ni sebab saya sedang further study.. tapi Allah punya kuasa.. kita hanya mampu merancang.. awal bulan 1 hari tu saya rasa tak sedap badan.. nak demam tak demam.. simptom period pain tu rasa.. tapi instinct saya lebih kepada.."aku mengandung ni".. so saya terus dapatkan pregnancy test the day saya patut datang period and as i guest.. yess.. saya pregnant.. 

Mr Hubby terkejut sebab saya merancang untuk tidak lagi mendapatkan baby buat masa sekarang.. but like i said before.. Allah Maha Besar!!.. mungkin saya salah kira waktu subur saya kot... hahaha..

semoga dipermudahkan segalanya.. dan seperti yang semua tahu.. saya dah ada 3 girls.. really hope for this time.. BOY la kan.. doakan kesihatan saya ye...

thanks a  lot in advance!!

thanks for reading and dropping by..

7 comments:

Afida said... Reply Comment

Tahniah akak..rezeki dah Allah nk bagi kan...hanya Allah saja yg tahun kemampuan hamba-Nya..

::Jemptlah ke blog saya::

Cik Anita said... Reply Comment

wahh.

Tahniah kak! best je dengar good news camni. Hope semuanya oke sampai selamat bersalin nanti. Amin.

:)

Teratak Hami said... Reply Comment

Tahniah Sis,

Due lepas raya la ye ?
Semoga doa awak + doa akak utk dapat BOY tercapai )))

the puffy clouds said... Reply Comment
This comment has been removed by the author.
Lelord said... Reply Comment

tahniah2..ramai rakan blogger pregnant tahun ni

Rtp Farra Arisha said... Reply Comment

good news datang tanpa disangka! congratulations sista hiks. :)

PUANSTOBERI said... Reply Comment

Alhamdulillah...seronoknya rasa.. :)