U Click Me...I Click U Back

Tuesday, April 24, 2012

14 Weeks!!

As salam..

takde citer best pun actually nak citer pasal saya dah cecah 14 minggu dah.. gembira memang gembira tapi takde apa perubahan.. rutin harian yang membosankan.. hehehe.. saya kata bosan sebab saya ada peel malas nak bersiap ke sekolah.. sebab saya dah tak suka bersiap..hahaha..

masih belum memulakan rutin checkup untuk bulanan sebab dah anak no-4 kot.. saya akan pergi insyaAllah isnin ni di Pusrawi untuk memulakan rutin every months checkcup  and really hope everything will going just fine.. and pray for my baby in my belly ya..

cerita pasal anak saya yang bertiga tu pun banyak.. cuma saya takde mood nak menulis banyak2.. setakat update mana yang mampu jek.. sekarang ni amirah dah kurang sikit manjanya dengan saya.. mungkin dah terasa bakal kekurangan tumpuan dekat dia lepas dapat adik nanti.. dia noticed dalam perut saya ada adik dia.. selalu cakap.."sayang adik yah".. cute je kan??

pasal pemakanan saya.. belum betul2 stabil.. masih makan nasi sikit je.. sekadar utk lapik perut dan beri saya tenaga untuk jerit2 kat murid.. HAHA.. memang itu benda wajib kalau mengajar murid tahap 1 nih.. huhu..

sampai sini sahajala updatenya.. sekarang ni saya perasan saya menulis macam mengarang karangan UPSR.. hahaha.. entah apa2.. macam dah hilang skills menulis selamba erk??

thanks for reading ya..

1 comment:

Erna said... Reply Comment

Hai hai hai... lama x masuk blog Cikgu ni tetiba masuk dah 'berisi' rupanya. Tahniah cikgu, bakal dapat orang baru :)