Followers

U Click Me...I Click U Back

Monday, April 16, 2012

Genap 4 Tahun dan Genap 13 Minggu.. alhamdulillah

As salam..

dah lama saya menyepi diri daripada berblogging.. its been a whilekan saya tak menulis apa2 pun kat sini..

banyak sebab tapi alasan paling BESAR adalah malas nak mengayat.. boleh??

alhamdulillah.. kandungan saya sihat.. dan badan pun dah makin berisi walaupun makannya payah..uhuk..

makin tak larat pun dah mula.. loya2 dah melanda.. dan paling pelik saya selalunya mabuk pada malam hari.. huhu.. ntah apa2.. nak loya pun selalunya pukul 6 atau 7 petang ke atas... hahaha.. malam start la melepek.. tapi tak boleh nak layan sangat.. sebab saya bukan mengandung anak sulong yang ko boleh lepak2kan.. dah mengandung anak no.4 ni suami pun tak manjakan sangat.. hahaha.. tak berasap la dapur kalau dimanja2kan..erk.. tapi seronokla sekali sekala suami manja2kan kita kan??

apa yang genap 4 tahun tu??

alhamdulillah.. hari ni genapla 4 tahun saya setia menjadi seorang guru.. yang sudah pun berkhidmat di 2 buah sekolah sepanjang 4 tahun perkhidmatan saya.. dan saya sangat bersyukur dengan kemurahan rezeki yang Allah bagi pada saya tahun 2012 ini..dengan rezeki sambung belajar.. dengan rezeki bakal menimang anak ke-4.. dan Allah murahkan rezeki para cikgu dengan kenaikan gaji yang bakal kami terima akhir bulan ini.. alhamdulillah... syukur sangat...

tak perlu dirungutkan kepada penjawat2 awam seperti kami yang dikatakan hanya kami aje yang naik gaji.. sedangkan pekerja swasta mempunyai basic gaji lebih tinggi daripada kami... dan sebenarnya cukup susah untuk kami mendapat kenaikan gaji seperti ini.. yang sebelum ini tak sampai RM100 pun setahun untuk pemegang ijazah.. bonus pun susah nak dapat.. jadi tak perlu merungut dengan rezeki yang Allah bagi kepada kami.. rezeki memasing katanya kan...bersyukur yang penting!!

dan hari ini genap 13 minggu baby chomel lote saya ada dalam perut saya ni.. alhamdulillah.. semoga Allah kurniakan kesihatan yang baik sepanjang saya membawa baby chomel lote ini dalam belly saya ye..dan doakan saya mendapat baby yang sempurna sifat dan sihat ok..

terima kasih sudi singgah dan baca!!


5 comments:

✿ pink velvet ✿ said... Reply Comment

smoga baby n mama sentiasa sihat ye :)

mama tisya said... Reply Comment

smoga smua berjln lancar sehingga baby dilahirkan

Mama Zharfan said... Reply Comment

glad to hear that mommy & baby are doing good :)

PUANSTOBERI said... Reply Comment

Tu la..lama senyap kan..

Sy doakan semenya akan baik :))

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... Reply Comment

tahniah rine...gembira dgr berita tentang kandungan dan kerjaya rine.hrp blh jmp bila2 ada masa lpg nnt.jg diri tau.