Followers

U Click Me...I Click U Back

Tuesday, April 24, 2012

Laksa Johor | Hajat Sudah Dipenuhi | Alhamdulillah

As salam

sabtu lepas dapat jugak saya melepaskan tahap kemengidaman saya terhadap laksa johor yang selagi tak dapat selagi itu terliur la saya memikir-mikirkan tahap kesedapan laksa johor.. hahaha..(apa punya ayat daaa)

maka keteringinan saya telah pun diutarakan kepada Mr Hubby terchenta.. asyik bertangguh sebab Mr Hubby lately asyik keje malam.. so saya tak dapat nak gi sorang2 membedal sebab tak tahu jalan n tempat.. hehehe..

maka akhirnya dapat jugak merasa kesedapan laksa johor di Restoran Mak Tim di AU3.. sedapla jugak.. cuma bagi saya macam kurang lemak sikitla.. ke mulut saya??

saya pergi pada waktu malam.. so takde masa nak snap2 gambar bagai.. ini semua hasil menggoogle okeh!!

Mr Hubby oder Murtabak Singapore.. anak2 makan beriani gam ayam.. saya membedal laksa johor.. sebab dah katanya mengidam kan??


makanan kat situ boleh dikatakan ok2la.. tapi beriani gam dia saya rasa sedap..mungkin laksa johor tu sebab dh malam kot..macam ditambah dengan air.. so nampak cair je sikit... mungkin!!hehhe

ok sekian sahaja laporan orang mengidam..hiks..

thanks for reading dear!!


5 comments:

Erna said... Reply Comment

Mak Tim ni bole makan kat sana ye? Sebab dulu-dulu kalau lalu situ, nampak dia tulis catering je.... tapi tulah, dah lama x balik kl huhuhu...

opss lupa nak bgtau, jemputla masuk blog baru saya ye... :)

PUANSTOBERI said... Reply Comment

Cam bes je... nati kalo tingin boleh terai terjah :)

saya gemuk saya comel..^^ said... Reply Comment

sedapnyaaaaaaaaa laksa..huhuhhu

Cik Anita said... Reply Comment

entry akak ni buat saya nak makan laksa!

ajnie's said... Reply Comment

dekat jer ngan umh tp x penah try mkn kt sana...nk kena try nasik beriani ni...