Followers

U Click Me...I Click U Back

Friday, April 20, 2012

Semoga Allah Sentiasa Melindungi Anak2 Kita.. Amin..


terkejut bila membaca keratan gambar nih.. nauzubillah.. kadang2 kita sendiri terlepas pandang kalau letak anak kecik atas katil.. so next time peringatan pada diri sendiri jugak.. 

p/s : dah 4 tahun tak menimang baby kecik.. tak tahula skil tu ada lagi ke tak.. huhu.. semoga dipermudahkan olehNYA..

4 comments:

Zefa NorAsmara said... Reply Comment

Pernah tgk dah keratanni sebelum ni di papan tanda sebuah sekolah yg saya pergi. Sedih.. Semoga kita semua lebih berhati2..

ps: Ibu Yusuf dah 5 tahun.. terus menanti..

Sharifah Nadzarah said... Reply Comment

ya allah sedih tgok budak2 kecik mcm tu..moga dijauhkanlah dari kita semua hendaknya..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... Reply Comment

td ada ternamoak kat fb tp sy x klik..ingatkan just tersangkut lps tu ibu dia selamatkan..rupanya smpi meragut nyawa..


ya allah..sedihnya. malang x berbau kan..kdg kita x sangka kan kemalangan mcm ni..ingat x kes budak mati terjerut kat tali langsir?

Cik Anita said... Reply Comment

Ada terbaca juge pasal benda ni kat fb tadi ni. hmm. kecuaian tu bukan disengaja kan.. siapalah nak benda yang buruk camni berlaku, tak leh lah nak salahkan parent dia. hmm. tapi memang sedih lah..huhu