Followers

U Click Me...I Click U Back

Tuesday, May 8, 2012

16 Weeks..

As salam..

semalam genapla saya mengandungkan si kecil tomei2 ni 4 bulan.. alhamdulillah.. alahan pun dah kurang.. nasi pun dah bolehla makan banyak sikit dari dulu.. cuma perut je belum lagi membeso bagai johan.. tak tahula kenapa.. masa pergi cek up doktor pun cakap kecik perut.. baby ok je.. besar mengikut minggu..huhu

takpela rezeki perut kecik kali nih.. hehehe..

kalau tanya mengidam apa ke.. takdela mengidam beria2.. cuma kadang2 saya adala rasa2 teringin nak makan itu ini.. tapi tak bolehla mengada sangat.. sebab Mr Hubby tak selalu ada malam2... so perasaan ingin makan itu ini terpaksala disimpan sahaja.. takpe.. belum lagi tahap kempunan..

actually tak sabar dah saya nak berjumpa anak ke-4 saya nih.. jantina belum tahu lagi.. memang harapan besar saya untuk mendapatkan baby boy.. tapi saya hanya merancang.. Allah yang menentukan yang terbaik untuk kami sekerluarga..yang penting baby saya cukup sifat dan sihat walafiat hendaknya..

kakak2nya juga excited dok list out nama baby boy untuk rujukan saya.. hahaha.. lawaks pun ada.. bersungguh2 betul.. hehehe.. excited kot.. lama dah takde adik..

ini kalau time berbaik.. kalau time bergaduh.. maunya saya jadi isteri tarzan Malaya.. boley??

thanks for reading uols..

4 comments:

Rafshila Romli said... Reply Comment

tahniah... semoga mendapat baby boy... saya plak mengharapkan gugurl.... hehe
tapi Allah akan memberi yg terbaik utk kita kan... aamiin

Teratak Hami said... Reply Comment

memanglah nervous nak tengok jantina kan? Kang x pasal2 kena beranak lagik. Tapi now tgh musim boboy :-)

shark said... Reply Comment

hehe
semua putri2 ni..
harap2 kali ni ada ler putera lam family akak:)

Lelord said... Reply Comment

bestnya...harap2 berjangkit la pasni