Followers

U Click Me...I Click U Back

Friday, May 18, 2012

Aishwarya Rai Bachan ke nih??

lor.. kenapa dia jadi chubby semacam jek..memangla tahu baru lepas melahirkan anak...hmm...
sayang sangat...dahla dia ratu cantik dunia wooo.. hmm.. takpela bagi dia masa untuk ke 'slim world' versi India untuk kuruskan balik badan dia.. kalau kekal gini.. rasanya tak elokla untuk dia... gemuk tak bermakna tak cantik ye..*no offence*

cuma rasanya ni berisi sangat... nampak not so Aish Bachankan??

4 comments:

Hanis MY said... Reply Comment

agaknya ada org edit kut gambar tu mcm tak caya jugak huhu...

AlyzaFisol said... Reply Comment

sayang...pas beranak tak jaga badan...dh la cantik orangnye...

Cik Anita said... Reply Comment

Retis yang banyak duit pun boleh gemuks kan, so apatah lagi orang biasa cam saya. haha. so tak payah susah hati lah gemuk pun. hee

ain dzaya said... Reply Comment

hmmm..dia kene pegi london weight management nie..hohohoho

"Alhamdulillah. ramai sebaya ain dah berkahwin seawal 20 tahun. Bangganya ain ❤".