Followers

U Click Me...I Click U Back

Monday, May 21, 2012

Hadiah Lagi!!

As salam..

saya jarang2 sekali naik ke bilik guru during waktu persekolahan bermula.. selalunya waktu free saya dihabiskan di makmal computer sebab ada ekon u.. hahaha.. biasalah mak buyung.. suka sejuk2 nih..

saya selalunya naik bila dah nak dekat waktu balik.. and kemas2 sikit meja sebelum balik.. jumaat lepas saya terkejut sebab banyak lagi hadiah hari guru yg masih diberikan oleh murid berada di atas meja saya.. terkejut sebab thought semua dah diberikan pada saya semasa hari guru hari tuh...

thanks pupils for your thought.. really appreciate it...

chekguazrine ~ tak de sapa yang tak suka kalau dapat hadiahkan??

6 comments:

Teratak Hami said... Reply Comment

nak hadiah, nak hadiah !!!

Nana said... Reply Comment

beznye..
kita xde plak hari admin hahaa
klw ada mesti dpt adiah gak kan

Alin Marlini said... Reply Comment

kalau cikgu sayang murid mesti murid jugak sayang cikgu...

nur anis said... Reply Comment

bestnya...hihi

Mama Zharfan said... Reply Comment

beshnya :)

Cik Anita said... Reply Comment

oke. memang best! ini memang saya jeles.. hehehe