Followers

U Click Me...I Click U Back

Wednesday, May 9, 2012

Ibu Kejam!!

As salam..

tadi ada tertengok video budak kecil tak sampai setahun kot kena dera dengan ibu kandungnya sendiri..

untuk melihat video tersebut sila klik..


tak sampai hati nak share kat sini okeh.. nangis saya!!

memang giler la mak dia nih.. siap sepak2 anak kecik dia tuh.. memang lahanat okeh!!*mind my words*

yang membuatkan saya sedikit lega ialah..

STATUS VIDEO PENDERAAN BAYI :

Berhubung dengan penyebaran video penderaan bayi melalui media sosial, PDRM telah menerima hampir 300 aduan dan komen daripada orang ramai yang rata-rata bersimpati dan prihatin dengan nasib bayi tersebut.

Untuk makluman, kes tersebut telah dilaporkan di IPD Petaling Jaya pada 29 Mei 2011 dan tangkapan telah dibuat pada hari yang sama. Pelaku merupakan ibu kandung kepada bayi perempuan yang didera.


Wanita tersebut kini sedang menjalani hukuman penjara selama 18 bulan bermula pada tarikh tangkapan di bawah Seksyen 31(1) Akta Kanak-Kanak 2001.

credit : Facebook PDRM

7 comments:

Liyana Zahim said... Reply Comment

Pelikla ngan mnusia yg xde sifat kesian ni.

Nurul Afifah said... Reply Comment

yg tak bersalah yg jd mangsa. harap ibu dia tu dpt kesedaran.

Mohammed Taufiqil Khaliq yahya said... Reply Comment

kenapa ibu dia dera ek..sedangkan anak sendiri 2..ada masalah dengan mental atau jiwa ke si ibu ini..

Zainur said... Reply Comment

Sy tak sampai hati nak tonton...takut nnt sedih tgk budak diperlakukan begitu...hurmmm...

Akk apa khabar, sehatkah?jg baby dlm kandungan molek2

Pen Biru said... Reply Comment

sy hny tgok sehingga 1 minit pertama je..lain2.dh tak mampu nak teruskan..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... Reply Comment

ms hubby ckp tu sy mmg x nak tgk..takut emosi sy jadi x stabil :(

Cik Anita said... Reply Comment

ada tengok dekat FB video tu. kejam! tp sebenarnya, saya rasa..ramai lagi yg kejam camtu cuma tak tertangkap jer.. hmmm