Followers

U Click Me...I Click U Back

Wednesday, July 25, 2012

Edisi Baju Raya | Radzuan Radziwill for Thepoplook!!

As salam

dapat email daripada Thepoplook yang mengatakan koleksi Radzuan Radziwill dah masuk Thepoplook

antara koleksinya di Thepoplook





jom usha2 di Thepoplook

chekguazrine ~ saya boleh tengok2 je.. sebab kena sedor diri sebagai mak buyung..huhu

5 comments:

nur anis said... Reply Comment

wahh..cantik!!

Kesuma Angsana said... Reply Comment

cantik baju cantik juga lah harge kan !

onie said... Reply Comment

tak mampu beli kat poplook :'(

Mama Zharfan said... Reply Comment

mcm tak sesuai utk raya hehheh me suka kebaya or kurung moden ajer :)

ummiarissa said... Reply Comment

saya pun boleh tengok2 je...sebab sedar diri bukan boleh kuar duit beli...semua bergantung pada budget...he he he