Followers

U Click Me...I Click U Back

Tuesday, July 31, 2012

[Petua] ~ Kalendar Cina Menentukan Jantina Anak


sesiapa yang ingin memiliki anak especially yang inginkan jantina yang berlainan.. bolehla buat rujukan di Kalendar Cina yang saya attached nih..

dulu saya pun tak sempat nak rujuk sebab planning nak baby baru paling tidak pun end of this year..tapi 'terbabas' daa..Allah itu maha mengetahui..mungkin tiba masanya saya dikurniakan zuriat dalam masa terdekat nih.. alhamdulillah.. kita hanya mampu merancang..

masa di awal pregnancy.. kawan2 ada bagitahu..kalau merujuk Kalendar Cina..saya bakal dapat baby boy.. masa tu adalah terdetik keexcitedan dalam hati saya.. "alangkah bestnya kalau betul"..sebab saya memang mendambakan boy bagi melengkapkan family saya..

alhamdulillah.. dan insyaAllah.. kalau menurut scan daripada Dr Salleh di Pusrawi.. saya bakal mendapat baby boy.. hopefully.. Allah akan kurniakan boy yang sihat dan sempurna untuk saya...amin

jangan segan2 ye merujuk dan mengira bilakah sesuai untuk anda memiliki cahaya mata anda..

SELAMAT MENCUBA!!


14 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... Reply Comment

insya Allah..moga rine dpt baby boy

eima said... Reply Comment

alhamdulillah aku berjaya ...
dulu waktu nk plannning dptkan alisha mmg aku ade rujuk ... bulan brape elok berjimak utk dpt gegirl.... hehehe

Mooniqueen said... Reply Comment

Wahhh,MQ pun memang plan next baby nak boy sebab yg first Dah girl... Tp tak kesah apa pun gender anak, as long sihat sempurna alhamdulillah Dah...

fuZa said... Reply Comment

Amin.. Shah Rukh Khan Junior on the way ...Moga dipermudahkan..Amin

fuZA said... Reply Comment

InsyaAllah..Shah Rukh Khan Junior otw... :) & moga dipermudahkan 4 u.Amin

Chinta said... Reply Comment

orang kata 99% adalah betul. saya dah tengok kelahiran anak2 yg lepas, memang betul2 sama dgn jadual. Insya Allah tahun depan sy dijangka lahirkan baby boy (ikut jadual ni la..) Apapun rezeki semuanya dtg dari Allah :)

Nana said... Reply Comment

klw ikut umur saya
tahun ni chance utk dpt anak lelaki banyak
tp thn ni xleh plak pregnant
nk kena settle operate dlu

Ardini Humaira said... Reply Comment

sekadar suka2 takpe.. kalau percaya, leh jadi khurafat/syirik
:)

iman said... Reply Comment

Nk kra umr kta ikt bln ke ikt thn

iman said... Reply Comment

Umur kita ni kna kira ikt bln ke thn?

iman said... Reply Comment

Nk kra umr kta ikt bln ke ikt thn

Syafiq said... Reply Comment

99% tepat bukan 100% aku sudah cuba ia tidak tepat .

Su said... Reply Comment

Anonymous said... Reply Comment

sebelum saya merujuk pada kalenda cina kuno ini, saya mendapat 3 anak lelaki dan dalam masa yang sama teringin untuk mendapatkan anak perempuan, selepas saya mencari pelbagai rujukan terjumpalah kalendar cina kuno ini untuk mendapatkan jantina anak yang kita mahukan...jadi dan isteri mencuba merancang untuk mengikut kalendar cina kuno ini sehinggalah isteri saya mengandung..sehinggalah tiba saat melahirkan anak pada 7 jun 2012 isteri saya melahirkan anak perempuan seberat 3.6kg, alangkah terujanya saya kerana selama ini saya mendidamkan anak perempuan